2021-03-07, 09:43
Medlem
Stummakorianderss avatar
Har röstat kvar Simon men hoppas att Luis får stanna! Som jag skrattade igår, legend Luis!
2021-03-07, 09:43
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordost
Vem tror ni har mest ångest idag?

Tess tror jag, hon slut shamea igår
2021-03-07, 09:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja! Älskar dom två ihop. Som ler och långhalm. Att dom delar säng gör det hela så mycket roligare på något sätt.
Synd att det inte var dom som satt ihop i parveckan, fyfan vad mycket jidder det hade varit
Medlem
Ped och Tanja 🤮
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja den biten uppfattade jag av att lyssna på deras samtal. Men tafsande och slick på bröstvårtor och annat som jag sporadiskt läst på Flashback...

Om ingen orkar skriva kort sammanfattning om gårdagen så när tusan skedde judiths slickeri på Tess tuttar? 😂 Klockslag så man kan läsa om det här 😛
Tror det var runt 01:00, Tess berättade till Judith strax innan att hon hade haft en sex dröm om henne
Medlem
Citat:
Åååååh Luis måste få vara kvar efter måndag! Vi måste hjälpas åt vänner att rädda honom!

#räddaLuis

https://streamable.com/h513zw

Nej men, det där klippet är ALLT. 😭
De som missade något från det att festen startade igår, så ledsen å deras vägnar. Tur det finns såna hjältar här i tråden som tar sig tiden att spara ner och dela med sig!
2021-03-07, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja den biten uppfattade jag av att lyssna på deras samtal. Men tafsande och slick på bröstvårtor och annat som jag sporadiskt läst på Flashback...

Om ingen orkar skriva kort sammanfattning om gårdagen så när tusan skedde judiths slickeri på Tess tuttar? 😂 Klockslag så man kan läsa om det här 😛
Oj, Judith har hållit igång hela kvällen o natten. Slickat tjejer i ljumsken och slickat Therese bröst (ej vårtor) ca 01 i natt. Therese tog på sig sin godis-bikini och erbjöd alla att smaka. Pedram tugga bort en, Tanja tugga bort en och så kom Judith efter dom återkommande och tugga på den som en pitbull. Slickade sedan över sig från bröst till bröst och avsluta med att ta grepp med tänderna och dra bort bhn så ens bröstet blottades. Fem minuter senare var hon där igen, och ytterligare fem minuter senare där igen och igen och igen.
2021-03-07, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Tess tror jag, hon slut shamea igår

Ehm.. nu blev det lite fel va?
2021-03-07, 09:51
Medlem
Citat:
Kortfattat.
Det var Simons fel.

Luis blev askalas och spydde i toaletten. Detta synkades med Simon som samtidigt, oberoende av Luis, spydde i duschen. Luis menar att det var magsjuka då han bara druckit "två enheter" medans Simon minsann var jättefull. Luis skall dock ta hand om Simon. Var hysteriskt roligt. Dom två tillsammans är helt fantastiska.

Luis tal till folket efter incidenten kan du se här:

https://streamable.com/h513zw

Hahaha, tack underbara du för klippet! Killen är ju stupfull, varför försöka påstå något annat 😂
Du har inte något klipp från när Judith slickade över Tess bröst? Lät ju helt jävla galet 😆
2021-03-07, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Tror det var runt 01:00, Tess berättade till Judith strax innan att hon hade haft en sex dröm om henne

Tack fina!
2021-03-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ehm.. nu blev det lite fel va?

nej det blev det inte om du kollade igår
2021-03-07, 09:55
Medlem
GaffelJannes avatar
Om Tess klarar sig imorgon får vi hoppas att hon fortsätter hänga löst, så vi får fler sånna här kvällar 😂🤑

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in