2021-03-01, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Produktionen försöker inte ens dölja att det är riggat. Alla omröstningar tex. där det först handlar om ett straff, sen när deras gullegull Nardos fått alla röster så slänger dom in en immunitet.

Alla klipp som visades under dagens avsnitt? Bara Peddo hela tiden, aldrig något av varken Jesper eller Katti.
Dessutom vinklas det helt och hållet till Peddos fördel. Att han var en hjälte som käkade korven, när han i själva verket mesade sönder och väntade i vadå 3-4h tills den hade kallnat och Pontus hade tagit bort såsen.
Att han och Tess bara hade lite kärleksbekymmer när han i själva verket var en kvinnoförnedrande idiot som inte kunde ta att Therese var noll intresserad av honom. "If I wanna fuck I fuck!", styckmordsblicken, förföljde henne och så vidare. Om den situationen hade skett utanför huset hade vi haft mörka rubriker på löpsedlarna.

Det stinker riggat.
+1
Medlem
Tror det kommer bli väldigt tradiga långa diskussioner nu när inte Jesper bryter in och gör det oseriöst då och då han hade sin plats i gruppen, kommer sakna honom.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Therese/Nardos

De verkar hitta på vad fan som helst för att få uppmärksamhet. Klart det inte är farligt att bli full på champange när det finns stark sprit haha...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför är det farligt att bli full på Champagne?

Har hört att bubblorna kan gå upp till hjärnan och då kan det bli livshotande
2021-03-01, 22:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Vet inte hur jag känner kring katti. Gillar henne ibland men samtidigt stör jag mig på hur hon är mot Nardos
Jag tycker synd om alla deltagarna där inne som måste bo med Nardos. Har man tittat på LIVEN så förstår inte jag hur man kan försvara henne då hennes vilja alltid måste komma först i alla sammanhang. Jag tycker Simon och Katti har visat stort tålamod där inne och jag förstår om de får fler utbrott mot skitungen som gullas av folk på Instagram och av produktionen.
Avslutad
Hoppas nästan att Pedram tror att det var hans tråkiga spexande nu på slutet som räddade honom. ”Den sköna pedram kommer visa sig nu”

Så skämmer han ut sig ännu mer.. fyfan vilken jävla hybrisbabbe han är. Kolla hur han går runt med gamnacke som att han ska puckla på allt och alla
Medlem
Trött på att vad man än skriver här, så finner folk en massa problematik i det. Känns lönlöst att skriva. Antagligen är ni som hugger emot, pga ni t.ex. tycker att Therese är guds gåva till manligheten: fula, oerfarna blekfeta människor som tror att "det är så top of the world ser ut". Om man har en annan åsikt så är man avizzzzz. Tycker bara från hjärtat synd om er.

2021-03-01, 22:27
Medlem
Steffi säger i ett klipp på TV4 att hon hade kunnat ragga på den nya killen förra festen, är det idag hon slår till?
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jävligt konstigt att han är kvar om det nu är så många missnöjda. Fattar fan inte vad det är för fel på tittarna som inte räddar Jesper.

Många missnöjda? Flashback kanske kan styra röstningen något men de många missnöjda du pratar om är en bråkdel av rösterna, vi vet ju inte varför resten av Sverige röstat kvar Pedram.

Sen röstades inte Jesper ut, men han fick minst röster för att vara kvar. Kanske trodde folk att han var safe eller som jag tror, att han inte skapar drama eller romans. Pedram skapar båda, på gott och ont.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Finner man en tjusning i att kallas "Rambo" för att man knullar brudar så de blöder (och skryter om det), kör ner fingrar i halsen på brudar och spotta i gapet och får detta att framstå som någon slags marknadsföring i TV för att visa att man "fuck when you want"; då kan man dra.

Edit: och detta kommer från en som gillar pretty weird shit. Men man lägger inte fram sådana perversioner på bordet, offentligt, som någon slags trofé. Dessutom knullar han tydligen oavsett vad tjejen vill. Sunt.
This.

Vi kan bara hoppas att allt kommer upprepas och når fram till den stora massan till slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nej vi är ett gäng här som inte gillar Pontus så du är inte ensam!
Gud så skönt, kliar i näven så fort jag ser honom, det är något speciellt med den där lodisen...
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Han den nya killen ser riktigt töntig ut när han har sin hipster mössa på inomhus imo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in