2021-03-01, 22:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
HAHAHA asså jag orkar inte med Pontus https://i.imgur.com/t9tWRsZ.jpg
Så sexig.
Medlem
Är det bara jag som har lust att ge Pontus en fet lavett?
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad menas med fem sidor ilska? Vad skriver fb/insta grupperna? Följer inte dem.

Så fort Pedram röstades kvar skrev Flashback flera sidor av missnöje, så det verkar vara känslor. Du borde hängt här för en timme sedan.
Medlem
hur många varv kommer hybrispeddot gå ikväll runt soffan
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Produktionen försöker inte ens dölja att det är riggat. Alla omröstningar tex. där det först handlar om ett straff, sen när deras gullegull Nardos fått alla röster så slänger dom in en immunitet.

Alla klipp som visades under dagens avsnitt? Bara Peddo hela tiden, aldrig något av varken Jesper eller Katti.
Dessutom vinklas det helt och hållet till Peddos fördel. Att han var en hjälte som käkade korven, när han i själva verket mesade sönder och väntade i vadå 3-4h tills den hade kallnat och Pontus hade tagit bort såsen.
Att han och Tess bara hade lite kärleksbekymmer när han i själva verket var en kvinnoförnedrande idiot som inte kunde ta att Therese var noll intresserad av honom. "If I wanna fuck I fuck!", styckmordsblicken, förföljde henne och så vidare. Om den situationen hade skett utanför huset hade vi haft mörka rubriker på löpsedlarna.

Det stinker riggat.
Så är det 👍👍
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vad snackar ni om? Han gav ju en känga till Kattis?

Ah, sorry, invandrarkvinnor under 30 kanske?
2021-03-01, 22:21
Medlem
Lala.s avatar
Men alltså seriöst. Hur ska vi orka med Therese ännu en vecka?
Hon måste hänga löst denna vecka annars kan de lägga ner programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Är det bara jag som har lust att ge Pontus en fet lavett?

Nej vi är ett gäng här som inte gillar Pontus så du är inte ensam!
Medlem
Han kommer sakna kattis nu när han lämnat, tror inte att emmas avrunkningar kan mäta sig
2021-03-01, 22:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Han hade humor och charm. Betydligt mer underhållande än drama.

Jag tyckte hans pappaskämt och Emmatjat var rätt intetsägande. Visst, snäll och skön snubbe men har hellre kvar Katti och Pedram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Fast skiter i både kattis o jesper har inga åsikter om dom de är platta och menlösa...pedram dock är fan äcklig grattis till dig om du nu känner dig nöjd. Majoriteten har endå sitt sudna förnuft och kommer fortsätta rösta för att få ut psykopaten... inga planer ändrade där
Ja vi såg nu hur det gick. Låt mig gissa, du röstade på Kattis även fast Jesper var din favorit av de tre? Fortsätt rösta dom du gör hahaha just pga såna som dig att sånt här sker.

Jag la 8000 på 3.40 odds att Jesper åker ut så jag är nöjd. Jag har observerat den idiotiska taktiken som förts i tråden och andra sociala medier. Cashar ut och skrattar över att Pedram och Kattis!! KATTIS??! Är kvar hahahahhahaha mot Jesper? Jesper ?? Kattis slog ut Jesper? Hahahahaha
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Så fort Pedram röstades kvar skrev Flashback flera sidor av missnöje, så det verkar vara känslor. Du borde hängt här för en timme sedan.

Jävligt konstigt att han är kvar om det nu är så många missnöjda. Fattar fan inte vad det är för fel på tittarna som inte räddar Jesper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in