2021-03-01, 22:16
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag skrev allt med stora bokstäver med det publicerades så. Det är helt jävla sjukt att ni röstade på pedram före Jesper. Vad fan är det för fel på tittarna!?!

Vadå vi? Jag röstade på Jesper, det var ju fel sidor ilska att Pedram var kvar.

De som röstade på Pedram var det övriga Sverige och Instagram/FB-grupper.
Medlem
DannySausages avatar
Produktionen försöker inte ens dölja att det är riggat. Alla omröstningar tex. där det först handlar om ett straff, sen när deras gullegull Nardos fått alla röster så slänger dom in en immunitet.

Alla klipp som visades under dagens avsnitt? Bara Peddo hela tiden, aldrig något av varken Jesper eller Katti.
Dessutom vinklas det helt och hållet till Peddos fördel. Att han var en hjälte som käkade korven, när han i själva verket mesade sönder och väntade i vadå 3-4h tills den hade kallnat och Pontus hade tagit bort såsen.
Att han och Tess bara hade lite kärleksbekymmer när han i själva verket var en kvinnoförnedrande idiot som inte kunde ta att Therese var noll intresserad av honom. "If I wanna fuck I fuck!", styckmordsblicken, förföljde henne och så vidare. Om den situationen hade skett utanför huset hade vi haft mörka rubriker på löpsedlarna.

Det stinker riggat.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Håller helt med!
Våpet måste ut asp!

EXAKT! Ut med Therese nu!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Jesper har antagligen pratat med storebror under veckan och sagt att han inte klarar av att vara kvar, han är nykär och vill hem till sin flickvän, BB ber Jesper snällt att vänta till måndagsfinalen för att inte förstöra deras schema och veckofinalen.

Jesper blir känslosam och säger hejdå i ett fint tal till de övriga, ser rätt sammanbiten ut och lämnar till studion där de redan förberett ett videosamtal med Emma (första gången någon deltagare får kontakt med närstående direkt).

Gemene man är för korkad för att läsa en lättläst bok och köper allt fuffens med hull och hår som vanligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Där sjönk flatan i mina ögon när hon kallade Jesper livslevande legend. Seriöst

Hon är otroligt löjlig.
Lika löjlig som Pontus.
2021-03-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nåja, det kunde ha varit värre... du hade kunnat vara Magmysaren. ❤

Skådespelar Pontus nu?

Jag tror han är orolig på riktigt, att skådespeleriet inte går hem.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Så jävla roligt att Pontus nojar över att han kommer åka nu! Han har ju gjort allt rätt framför kameran!
Eller hur. "Jesper har ju bjudit på sig själva hela tiden. Hela tiden. Ska man inte få något för det? Ska man inte få något för det?"

Haha, jag tror han pratar om sig själv på slutet där..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"En liten fråga bara. Kanske lite personligt" Sen något om bröst eller sex Hade Peddo sagt så oj oj oj.

Det var inte bara det han sa Peddo ska vi inte ens prata om tycker också han har visat sina true colors de senaste dygnen, han ska ut asap.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Så jävla roligt att Pontus nojar över att han kommer åka nu! Han har ju gjort allt rätt framför kameran!
Pontus har spelat mest i huset så han är konfunderad nu
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
De avslöjade nyss att han ville lämna?
Han lämnade frivilligt idag, sån jävla HYSCH-HYSCH. Man spyr på det här riggade skiten!

Vilka? Var?
Medlem
narkos jag kan inte förstå hur sami vann förra året
Medlem
Lala.s avatar
Helt sjukt att ni reagerar som normalt när Jesper har åkt ut trots att han förtjänade att gå till final.

Varför i helvete har ni röstat kvar pedram?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in