2021-05-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det som stör mig mest är att Nardos är omtyckt samtidigt som hela Instagram låtsas att hon är snäll och genuin. Givetvis har TV4 klippt det fint för henne och gömmer hennes värsta sidor för att de vill att hon ska vinna och det gör mig arg också.

Klippt? Hon är snäll och genuin men så klart det passar inte när man vill hata på hela hennes personlighet. Hon är högljud , orädd vågar ta konflikter utan att slingra sig och ljuga samt manipulera . Så säg mig vilka är hennes värsta sidor att hon är högljud typ? Eller att hon överröstar i vissa situationer? Eller att hon tar plats?😉🤣
Medlem
Ridnes avatar
Kommer någon mer verkligen åka ut? Var säker på att tv4 ville ha fyra i final för att säkra Nardos vinst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Nu ska vi får rösta ut nästa gång. så rösta ut Simon !

vill vill

så du vill hellre ha ut simon än att nardos vinner? hatar du pojken så mycket
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De ä sjyyyk asså. Hur kunde du ta fel på en HEL centimeter?!
Du, siffror är ett känsligt ämne för åtminstone två av mina personligheter! 🤪🤯

Haha, har du märkt hur jävla jobbigt det var med så många brudar i huset? När Judith fortfarande var kvar hörde man typ bara henne och Nardos som skrek hela tiden! Jag säger då det; männen är betydligt mer behagliga att lyssna på.
2021-05-19, 21:01
Medlem
Nardos fans kommenterar "Madde du och Nardos hade så fin vänskap" allt måste vara i relation till Nardos annars är personen värdelös.
2021-05-19, 21:01
Medlem
Nu är Maddes utröstningsklipp uppe. Nardos idioti är givetvis helt bortklippt.
Bra jobbat Meter.
2021-05-19, 21:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Emelie vinner nog tyvärr.
Beavis and Butthead!? Nej!!!! Jag var faktiskt redo att dumpa Simon för Dompa, men aldrig att jag vill unna Öystaud en mille!
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
För ca 25 min sen startade BB supportergruppen Facebook en omröstning

Vem räddar du kvar?

Emelie 99

Tanja 80

Simon 65

Nardos 19
Emelie 111
Tanja 89
Simon 75
Nardos 24

efter 30 min
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av worja
Sluta hata på nardos hur mycket ni än stör er på henne. PK Sverige röstar kvar henne bara för att de ser allt hatfullt ni skriver om henne här😂

Det har fan blivit en politisk kampanj ala black lives matter pga all vidrig skit som skrivs här 😂

Ni gräver eran egen grav!

Jag förstår att det är enkelt att ta till "rasim" när någon inte gillar en person av annan hudton. Hellre det än att ta till sig att folk faktiskt inte tycker om en, FÖR DEN MAN ÄR SOM PERSON. Så länge det har med rasism att göra så ligger det ju utanför ens egen kontroll liksom.
Men newsflash- man kan faktiskt ogilla någon med annan färg på huden UTAN att det har med färgen på huden att göra.

Absolut har många skrivit fula ord osv.
Men även om t ex Tanja har det skrivits vidriga saker (men då kan man inte använda sig av rasism, så då är det inte lika o-okej). White trash, luder, osv osv..

Jag kan lova dig att majoriteten här ogillar Nardos p g a hennes personlighet och inte p g a hudfärg. Kan du ta in det? Man måste faktiskt inte älska någon som har annan färg på huden än vad man själv har. Det är inte rasism för det!
2021-05-19, 21:03
Medlem
1754s avatar
Faaaaaan! Narnia borde ha åkt ut, inte Madde!
2021-05-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Innan Dompa klev in ville jag ha
Simon
Tanja
Nardos

Nu verkar det bli så, höhöhähähähhh
Narcos, är du inte klok min kära häst?
2021-05-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos fans kommenterar "Madde du och Nardos hade så fin vänskap" allt måste vara i relation till Nardos annars är personen värdelös.
Helt jävla sanslöst! Tittar de ens på samma program som oss?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in