2021-05-19, 21:32
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja det är enormt synd att Madde fick lämna. Fint av Adrian att lägga ut på sin story

vad la han ut? Du måste säga det ju så vi vet. copy and paste eller screenshotta nuuuu
2021-05-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hoppas hon inte vuxit upp med massa dravel. Hon är en svensk kvinna och har rätt att leva sitt liv exakt som hon vill utan massa religiöst skit.

Nu lägger vi narnia åt sidan och stöttar Tanja, tack.
2021-05-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
blir av okänd anledning förbannad över att Adrian inte lagt ut något om Madde än

Han har fullt upp med att livechatta på Nardos insta.
(Han sa där att han messat henne, men att det är sånt kaos när man kommer ut att han tror det kan ta lite tid innan hon ser det och att han tar mer kontakt lite senare)
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
NU MÅSTE HON UT. NU NU NU NU NNNUUUUUUUU
får tangentbordspanik här hemma.

ÄR HON SÅ JÄVLA osäker på sig själv, och avundsjuk på Emelie, som råkar ha en personlighet som uppenbarligen går hem hos SVENSKA FOLKET - att hon gång på fucking JÄVLA GÅNG, måste pika henne vad fan hon än säger. JA DU SER UT SOM ETT TROLL utan smink och peruk. Emelie gör INTE det. LÅT HENNE vara.

JAG KOMMER på riktigt kasta ut tvn i poolen om hon vinner. Jag kommer inte klara det.
PS. Ja, min ilska går ut här. Säg vad ni vill om det. Jag har tappat det totalt, pga en jävla SKITPRODUKTION och en JÄVLA NARCISSIST som verkar vilja förpesta mitt liv för all framtid.

Någon skrev något om en svensk varit med i Eritreas BB, om dom spelat Gyllene tider för denne. SVARET ÄR ATT NEJ, svensken hade åkt ut med huvudet före innan den ens hunnit blinka. Inte fan hade någon brytt sig ett JACKSHIT.

Hihihi!
Så härligt att se dig lossa på PK-rosetten och låta hatet flöda Oscar. Sånt gillar gnomen.

Hade du inte bott så långt ifrån hade jag kommit och bjudit på ett glas vin och lite Bromo-dragonfly. Sedan kunde vi suttit och konspirerat tillsammans.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tror det kommer upp en ny omröstning imorgon och på fredag åker en. Känns nästan hopplöst att någon annan än Nardos tar hem vinsten nu. Vi är ju alla rasister om vi inte röstar på henne, svårt att stå emot.

BB supportergrupp Facebook, vem räddar du?

Emelie 184

Tanja 144

Simon 129

Nardos 45

Dags att anmäla gruppen till DO då
2021-05-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är våra olikheter som förenar oss ❤

Och jag kan säga att jag OCKSÅ kan tycka det är kul, IBLAND. Men jag blir också MÄTT på skiten (och med skiten menar jag män). Men jag gillar Simon, oftast. Så han kan faktiskt få vara kvar.
Sluta nu! Jag blir så svartsjuk så att jag kokar! Ska jag behöva få ett Pedros-utbrott på er?
Bannlyst
4 människor jag inte tål på nardos insta live nu, Adrian, Anthy och komiker blatten som pushar för nardos.

Nu kör dompa live med Emelie 🥰
Medlem
Nardos har inte ens ett minne, nu kommer fansen dra det till att hon alltid varit utsatt.
Medlem
Rosanna o Anty i en live just nu med Nardos vänner, adrian o säger
”hur känner ni att Nardos kommer att vinna en miljon?”
Pffffffffft vi får väll se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Nu lägger vi narnia åt sidan och stöttar Tanja, tack.

Äsch stöttar båda girlpower you know.😘
Medlem
De försöker snacka skit om tanja på liven, helt jävla sjukt.

(Narnias IG)
2021-05-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Simon kanske åker näst då boostar vi Tanja till vinsten, tjena tjena.

Tyvärr är det nog så att med både Simon och Tanja i final så vinner ingen av dem oavsett vem de sitter emot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in