2021-05-11, 11:49
Medlem
Jävlar vad produktionen kör på med brev idag.
2021-05-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tycker det är gött att folk har på sig vad fan de vill oavsett kroppar.
Tycker du också det är gött att två våldtäktsmän går runt och visar upp sig?? Näää du , jag har inget över för dessa två! Glöm inte att peddot våldtagit Tanja, och blåvalen varit nära på att våldta henne!
2021-05-11, 11:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Tror inte ens de skulle fått in alkohol nu på dagen. Hehe
2021-05-11, 11:56
Medlem
Kör en "Simon, gå till Annexet" nu, lås in honom, och ge dom andra en timme dagsfest :-)

Självklart hade dom aldrig tänkte köra en dagsfest över huvud taget, men kul att dom driver med Simon, och bra sätt att markera att det inte är OK att gömma sprit.
2021-05-11, 12:02
Medlem
Har produktionen helt slut på idéer? Semestervecka, magiker, storebror osv nu när det är sista vanliga veckan ska som låtsas ha semester. Vad är det för kul att dom ska gå runt och säga "jag är inte rädd flyga".

Varför skippa de roliga veckorna från tidigare säsonger som gjorde programmet ; Robinson veckan, skräckveckan, freeze med anhöriga som kommer in osv. Hade jag jobbat i produktionen hade jag försökt se till något underhållande hände varje dag.
2021-05-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är sättet de för sig på, deras självförtroende, som är riktigt illa! Det rimmar inte med deras usla personlighet att stryka omkring och tro att man är ngt!
Du verkar vara en sjukt osäker individ, som känner dig såhär hotad av några du bara ser på tv. Let me guess, du är en sådan som snackar skit om de andra fotbollsmorsorna för att de kommer till barnens matcher i pälsjackor och boots, medan du inte orkat dra på dig mer än en urtvättad morgonrock.

Att man känner sig bekväm i sin kropp trots att man inte tillhör normen är inte att "tro att man är något", det är bara det – att känna sig bekväm.

Det är jävligt befriande att Judith inte känner ett behov av att skyla sig fast hon filmas 24/7, till skillnad från t ex Amilia som var uppenbart osäker och inte ville "visa upp sig" (vilket också är 100% förståeligt).
2021-05-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad är det för veckotema

Semestervecka
2021-05-11, 12:14
Bannlyst
Att folk tar åt sig när man kommenterar nåns utseende.
Alla gör och så har det varit i alla tider.
Att vara fet är fult och ohälsosamt, var glad för att nån påpekar det, kan rädda ditt liv.

Fy fan vad fult det är med feta människor 🤮🤮🤮🤮🤮👮🏽‍♀️✌️
2021-05-11, 12:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzanZzibar
Matte är inte din grej va?
Hahaha!

Vilka genier det finns ändå?
Troligen en miljöpartist. 😁

Ut med Kladdith!
2021-05-11, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Att folk tar åt sig när man kommenterar nåns utseende.
Alla gör och så har det varit i alla tider.
Att vara fet är fult och ohälsosamt, var glad för att nån påpekar det, kan rädda ditt liv.

Fy fan vad fult det är med feta människor 🤮🤮🤮🤮🤮👮🏽‍♀️✌️
Det är så kul att man på riktigt kan vara så ointelligent att man inte förstår att tjocka människor vet om att de är tjocka, och tror att man måste BERÄTTA det för dem.

"Ahh tjena Roffe, du väger 180 pannor och har svårt att gå i trappor, klär dig i XXXXXL och kan inte knyta dina egna skor, men tänkte bara berätta för dig att du är FET. Tar du illa upp för att jag kommenterar din kropp? Äh vafan jag räddar ju LIVET på det här, nu när du ÄNTLIGEN får veta att du är TJOCK"

Newsflash: tjocka personer är inte blinda. De ser och känner sina kroppar hela dagarna.
2021-05-11, 12:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Har produktionen helt slut på idéer? Semestervecka, magiker, storebror osv nu när det är sista vanliga veckan ska som låtsas ha semester. Vad är det för kul att dom ska gå runt och säga "jag är inte rädd flyga".

Varför skippa de roliga veckorna från tidigare säsonger som gjorde programmet ; Robinson veckan, skräckveckan, freeze med anhöriga som kommer in osv. Hade jag jobbat i produktionen hade jag försökt se till något underhållande hände varje dag.
Nånting som gått fel denna säsong beror inte bara på produktionen.castingen misslyckad o gamla deltagare in igen var inte bra alls . Så det mesta har gått fel denna säsong.Tror också det var sista BB av PK4
Senast redigerad av Conny63 2021-05-11 kl. 12:27.
2021-05-11, 12:25
Medlem
Låt oss fortsätta diskutera programmet istället för kroppsvikt, utseende mm…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in