2021-05-11, 11:27
Medlem
amiliasharborstes avatar
Adrian har uppdaterat Instagram, där han har ett så kallat ”snyggfilter” Hahah. Jag har aldrig varit med om en så fåfäng vuxen människa
2021-05-11, 11:29
Medlem
Den där lilla plastpoolen som de fyller på med vatten. Finns det avlopp på utegården eller kommer de hälla tillbaka vattnet i poolen?
2021-05-11, 11:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Madriangate är över och det har ödslats alltför mycket tid på dessa två idioter. Varför skulle någon annan ha skyldighet till att bli kär i någon bara för att de vill det? Vilken värld lever människor i? För det är inte verkligheten. Nog om det. Om du är sugen på USTMÖSSAN så åk ner till Lund och sära på benen bara.

Jag tycker inte att någon av dem är idiot.
Nej alla kvinnor som är vackra får inte mannen dom vill ha, särskilt inte genom att gråta sig till det.

Hahaha nej tack!
Jag har min drömkille och jag har varken stalkat honom eller lipat för att få honom.
2021-05-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad jobbade han med innan BB? Tror aldrig jag hört honom snacka om jobb, som alla andra gjort.

Har svårt att se honom jobba med något öht.

Han jobbade med att sälja larm tydligen. Men i hans live här om dagen sa hans syrra att han var arbetslös (pga han inte fick ledigt för att gå in i huset) och bad folk höra av sig om de hade något jobb till Adrian
2021-05-11, 11:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Innergården de hade 2011 slår alla rekord. De hade utepool, jacuzzi, saccosäckar och allt var fint inrett
2021-05-11, 11:31
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Den där lilla plastpoolen de fyller på med vatten. Finns det avlopp på utegården eller kommer de hälla tillbaka vattnet i poolen?
Tänkte inte på det....
De blåsta deltagarna kommer nog bara låta den stå där tills säsongen är slut.
2021-05-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian har uppdaterat Instagram, där han har ett så kallat ”snyggfilter” Hahah. Jag har aldrig varit med om en så fåfäng vuxen människa

ÅH HERREGUD jag var tvungen att kolla. Men snälla någon vad skämmigt
2021-05-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han jobbade med att sälja larm tydligen. Men i hans live här om dagen sa hans syrra att han var arbetslös (pga han inte fick ledigt för att gå in i huset) och bad folk höra av sig om de hade något jobb till Adrian
Sector Alarm, så han gick runt och knackade dörr och försökte sälja dyra larm till pensionärer och utnyttja dom.
2021-05-11, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vem tror ni Tanja kommer ha en relation med utanför huset? Jag ser att hon är trängd i trion med Judith och Pedram, dem kommer hon fly direkt! Tror hon kan ha roligt med Simon , Stephanie, Jackie, blir inte förvånad om hon blir bra vän med Nardos faktiskt. Och Dompa ska vi inte snacka om, där slår det gnistor, Emelie får till Gud inte lämna de två ensamma för då är det kört!

Dompa och Tanja är ju sånt jäkla team!
2021-05-11, 11:35
Medlem
Emelie: Jag vill välja glass först, hon är verkligen ett bortskämt litet barn.
Kommer hon ens att hälla en kaffekopp vatten i poolen?
2021-05-11, 11:36
Medlem
Vad är det för veckotema
2021-05-11, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Mammagruppen kokkkar, Instagramsekten kokkkkkkar, vissa roliga användare här kokkkkarr. Det är det här som är det bästa av allt, när dom där idioterna kokkkkar. Usten är bara en tönt som behöver växa upp
Skadeglädje där den är som bäst. Det är nästan som att man kan känna smaken av det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in