2021-05-11, 11:38
Medlem
Vad orättvist bra väder dom har... det är bara regn hos mig (sjung!)
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Talar du av egen erfarenhet eller är du sugen på en äldre kille?

Nej jag har redan bästa killen som jag vill ha familj med i framtiden.

Jag är däremot för att kvinnor ska dejta en man som är bra för dom och på samma plats i livet.
Men Adrian verkar inte vara redo för att bilda familj och Madde är väldigt redo för det.

Hon är en sårbar kvinna och ska ha en man som enbart vill vara med henne 24/7.
Tycker inte heller att det skulle vara rätt eftersom hon skulle få göra allting hemma om hon träffar Adrian.

Men det finns inte en chans att hon tackar nej till honom därför måste han tacka nej till henne om han inte är seriös.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han jobbade med att sälja larm tydligen. Men i hans live här om dagen sa hans syrra att han var arbetslös (pga han inte fick ledigt för att gå in i huset) och bad folk höra av sig om de hade något jobb till Adrian
Hahaha klart familjen ska fixa jobb åt bebisen också.

Min familj hade ba "e du så dum att du säger upp dig för att vara med i tv får du skylla dig själv att du kommer ut till arbetslöshet".
Medlem
Citat:
Skadeglädje där den är som bäst. Det är nästan som att man kan känna smaken av det.
Har sedan igår 22:00 haft en smak av solvarma jordgubbar i munnen efter veckor av gallsmak.
2021-05-11, 11:39
Medlem
Det är meningslöst att sola när alla har överdrivet med brun-utan-sol på sig jämt.
2021-05-11, 11:40
Medlem
Judith och Pedram har noll koll på deras kroppar, går runt och visar upp sig som om de vore ngt ögongodis! Pedram har fan större bröst än mig! Och Judith borde fan ta på sig en T Shirt istället för en magtröja!!
2021-05-11, 11:42
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vem tror ni Tanja kommer ha en relation med utanför huset? Jag ser att hon är trängd i trion med Judith och Pedram, dem kommer hon fly direkt! Tror hon kan ha roligt med Simon , Stephanie, Jackie, blir inte förvånad om hon blir bra vän med Nardos faktiskt. Och Dompa ska vi inte snacka om, där slår det gnistor, Emelie får till Gud inte lämna de två ensamma för då är det kört!

Jag tyckte också att Tanja och Dompa hade kemi.
Men de bor ju en bit ifrån varandra, hade de båda bott i samma stad så vet man inte hur det hade slutat.

Fast Tanja kanske inte skulle göra något sådant mot Emelie och kanske inte Dompa heller.
Det finns både män och kvinnor som är seriösa och inte går bakom ryggen på andra.
2021-05-11, 11:42
Medlem
Citat:
Sector Alarm, så han gick runt och knackade dörr och försökte sälja dyra larm till pensionärer och utnyttja dom.
Larmförsäljare är fullkomliga idioter vilket jag alltid påpekar när de kommer till min dörr då otaliga ”skyltar” visar att jag redan har larm och kameraövervakning.
2021-05-11, 11:43
Medlem
Citat:
Judith och Pedram har noll koll på deras kroppar, går runt och visar upp sig som om de vore ngt ögongodis! Pedram har fan större bröst än mig! Och Judith borde fan ta på sig en T Shirt istället för en magtröja!!
Man ser hur alla tjejerna är obekväma med sina kroppar när de tvingas visa upp sig såhär. Sedan äter de skit dygnet runt i överskott och undrar varför de går upp i vikt. Peddot som alltid skryter om hur mycket han tränar har aldrig varit innanför väggarna på ett gym i hela sitt liv. Han äter pizza och donken dagligen därav lönnfeta kroppen.
2021-05-11, 11:44
Medlem
Citat:
Tycker det är gött att folk har på sig vad fan de vill oavsett kroppar.
2021-05-11, 11:45
Medlem
Citat:

Så du är helt platt eller?
2021-05-11, 11:46
Medlem
Citat:
Vem tror ni Tanja kommer ha en relation med utanför huset? Jag ser att hon är trängd i trion med Judith och Pedram, dem kommer hon fly direkt! Tror hon kan ha roligt med Simon , Stephanie, Jackie, blir inte förvånad om hon blir bra vän med Nardos faktiskt. Och Dompa ska vi inte snacka om, där slår det gnistor, Emelie får till Gud inte lämna de två ensamma för då är det kört!
Jag tror hon kommer hålla kontakten med Dennis och ev. Emelie (om Dennis och Emelie kommer hänga efteråt). Tror Emelie och Tanja skulle komma bättre överens på utsidan än inte i huset.
Kanske att hon kommer hänga lite med Steph också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in