2021-05-11, 01:20
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har aldrig gillat Narcos och litar inte ett ordcpå vad hon säger men vet inte vad hon har att vinna på att säga att hon fått en bröstförminskning beviljas. Det finns inget i hennes bröst som ser ut som de skylla vara silikon. Det är ju bara att jämföra med alla andra tjejer där inne som har silikonbröst. Tanja, Tess, Steff och Emelie är otroligt lätt att se att de har fake-bröst. Narcos har det inte.

Bröstförminskningar borde fan förbjudas. Narnia borde vara stolt över sina tuttar istället. Men prydheten överväger väll.
2021-05-11, 01:20
Medlem
Jag har en känsla att Tanja är väldigt trött på Judith samtidigt som hon vet att hon inte kommer undan henne i huset utan att Judith skulle bli väldigt ledsen och det skulle bli drama.

Hade jag varit Tanja hade jag känt panik så fort Judith närmat sig.
2021-05-11, 01:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja men med facit i hand så är det ju solklart Adrian. Hans mamma torkar väl bort snoret direkt från hans näsa annars och nu när hon inte varit där har han inte vetat vad man gör av snoret. Då blev det närmast sörjande - väggen eller kasta iväg kråkorna.
Det är min övertygelse. Han ser ut som en som skulle kunna äta upp dom. Förstår inte storheten i den karln/kärringen och att han dessutom skulle vara snygg på något vis. Han ser fördjävlig ut och har någon form av funktionsnedsättning. Vad fan gjorde han där mer än att sprang omkring och strök runt väggarna med mössan neddragen?
2021-05-11, 01:23
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Bröstförminskningar borde fan förbjudas. Narnia borde vara stolt över sina tuttar istället. Men prydheten överväger väll.
För stora bröst kan ge ryggproblem
2021-05-11, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tack för dina klockrena ord och det är en sån uppmuntran att veta att det finns människor som du som rannsakar sig själva och jag håller med dig. Att veta att man klarat sig ur detta utan att vara något av ovanstående är en riktigt bra känsla och jag kan nog lugna dig med att du inte ens behöver förklara dig. Det jag läser och känner är att du verkar vara en fin och kärleksfull människa som vet om människors begränsningar och att inget är självklart, inte ens för oss själva.

Vi måste stanna upp ibland för att rannsaka oss själva och att förstå och lära oss våra motiv, hur vi ser på våra medmänniskor. Vart står jag i detta och vart ligger mina värderingar? Vi utgår alltid från våra egna värderingar när vi bedömer andras beteenden och egenskaper vare sig det är bra eller dåliga så därför är det så viktigt att kunna veta vad som är rätt och fel ,gott och ont o,sv och vem bestämmer det, ja det är en moral och princip fråga och det är just det som är grejen för vi har alla rätten att välja vilken väg vi vill gå tankemässigt! Ja sålänge det inte är olagligt så får vi vara vilka vi vill men vi får också ta konsekvenserna av våra val och vilka människor vi vill vara och hur vi bemöter våra medmänniskor. Vilka berättelser och värderingar vi vill efterlämna till nästkommande generationer. Kanske blev lite flummigt nu men hoppas du förstår! :-)

Jag förstår och ser att du förstår. Tänkte nog att om någon skulle respondera positivt så skulle det vara du. Suger in dina kloka ord.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Jag har en känsla att Tanja är väldigt trött på Judith samtidigt som hon vet att hon inte kommer undan henne i huset utan att Judith skulle bli väldigt ledsen och det skulle bli drama.

Hade jag varit Tanja hade jag känt panik så fort Judith närmat sig.
Jag fattade för länge sen att elefanten är kär i Tanja. Den som inte förstått det är blind eller helt bortkommen.
Medlem
Citat:
Stora bröst kan ge en jävla smärta i ryggen . Och speciellt på hennes lilla kropp
Medlem
xrlpyts avatar
Nu fes visst Tanja Juddan i ansiktet så att hon gled av sängen och flydde, just som Emelie skulle berätta om första gången hon och Dennis knullade..!

Alltså varför tittar man ens på BB på dagtid, när de känner sig filmade? Det är efter midnatt allt intressant händer, och diskuteras..!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är konstigt att inte Instagram brinner när Nardos kör silent treatment och SJÄLV fryser ut folk. Men gud nåde den som inte trippar på tå för prinsessan eller vågar nominera henne... Då blir det havet stormar på instakontona

Det är fan helt sjukt. Vad är det för ålder på folket som stödjer Nardos jävla beteende?! Kan ju inte vara en dag över 15 år
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
För stora bröst kan ge ryggproblem

Då får dom träna mera på gymmet!

Nu har Tanya fisit igen, i ansiktet på Judith.
2021-05-11, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Jag har en sån hat-kärlek till Simon. Tycker han är skitbarnslig ibland när han beter sig som en röv och som en 5-åring ibland. Men utan honom i huset? Skulle bli skittrist. Är supersplittrad. Men helt klart ska han inte vinna. Det skulle göra mer skada än nytta för honom. Han behöver ett jobb och lite rutiner, Inte dagsfester på Marbella.
Hans syrra berättade i liven på Simons insta igår att han inte har något jobb och att han inte kunnat betala hyran på ett tag. Tror att det är det han menar med att han vill betala tillbaka till sina föräldrar, de har säkert hjälpt honom med hyran ett bra tag och tillslut tappat tron på att han någonsin skall komma ikapp och kunna betala tillbaka. Inte i nivå med Sami förra året såklart men ändå ett mindre skuldberg som han inte vet hur han ska klara sig ur.

Dessutom var det hans syster som anmälde honom. Jag gissar att det var som någon slags lösning på de ekonomiska problemen. Dels för att BB betalar hyran under tiden i huset, dels för att det faktiskt finns en liten chans att vinna inte bara så han kan komma ifatt ekonomiskt utan tom få en hel del över.

Sen har du säkert rätt i att det finns en viss fara i att ge honom ett ekonomiskt överskott då han tenderar att dricka lite väl mycket och ofta. Bara att hålla tummarna att han får hjälp med och tar emot den hjälpen när han kommer ut ur huset.

Både syrran, polaren och mamman såg ut att vara vettiga och godhjärtade personer.

För mig är det Tanja eller Simon till vinst och vem av dem som än vinner så blir jag riktigt glad för deras skull.
2021-05-11, 01:28
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Då får dom träna mera på gymmet!

Nu har Tanya fisit igen, i ansiktet på Judith.

Ha ha ha Du är rolig. (Utan underton). Att du fokar på fisen, älskart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in