2021-02-25, 21:52
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Någon som vet vad Pedrams riktiga arbete är? Kan det verkligen vara IT-konsult? Han framstår verkligen inte som en sådan person. IT-konsulter brukar vara mer välutbildade och ha högre IQ. Kan inte vara vanligt med IT-konsulter som pratar sådan kraftig orten-svenska och gillar Pablo Escobar.

Kan det vara så att han är kundtjänstmedarbetare på någon IT-avdelning eller liknande? Sen har antingen han själv eller BB "snyggat till" hans yrkestitel.

Ska man vara petnoga så är han arbetslös. Han påstod att ett IT-konsultjobb väntar på honom i sommar, fast vem vet om det är sant när han redan ljugit så mycket på bara en vecka?
2021-02-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Då hoppas jag verkligen att du blir arbetslös snart med tanke på ditt sätt att döma människor, du har skrivit så sjukt elaka saker om flera stycken här inne; många unga tjejer har du uttryckt jävligt taskigt och fördomsfullt om så om du jobbar med unga kvinnor så är det ju kört för dem. Men alla fattar ju om man kollar på din historik av inlägg att du har en "flashbackpsykologexamen", eller också så kanske du behöver leta upp en psykolog själv.

Aww fint att du bryr dig. Jag tar nog inte så jättemkt åt mig från tjejenduvillha tyvärr. Tror nog att jag klarar mitt arbete bra.
Medlem
"Skönt att snacka med dig i alla fall"

Ja, för Pedram sa ju mycket...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
På den s.k. mammagruppen är BB i princip en ickefråga. De pratar om helt andra saker och det är väl ungefär 30 till 40 pers som avhandlar detta. BB är extremt litet diskussionsämne. Förstår inte vad folk får allting ifrån.
Kärringar är ju så där. De öppnar gapet och ut kommer en jävla massa svammel.

Gillar morsorna bara Joel och Pedram eller? En liten gospöjk som man kan omvända till straight och en manlig, missförstådd, farlig man som man säkert kan förändra! Han är bara lite farlig på ytan, men deep down är han säkert jättefin. FÖRSTÅR DU? 😂
2021-02-25, 21:54
Medlem
Dukanva85s avatar
Det skumpas undergrround i huset!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Någon som vet vad Pedrams riktiga arbete är? Kan det verkligen vara IT-konsult? Han framstår verkligen inte som en sådan person. IT-konsulter brukar vara mer välutbildade och ha högre IQ. Kan inte vara vanligt med IT-konsulter som pratar sådan kraftig orten-svenska och gillar Pablo Escobar.

Kan det vara så att han är kundtjänstmedarbetare på någon IT-avdelning eller liknande? Sen har antingen han själv eller BB "snyggat till" hans yrkestitel.

"Har du provat att stänga av och slå på datorn igen?"
Där någonstans ligger väl hans IT-kunskaper.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Party!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har du källa det?

spoken words.., luis satt med alla mörkhåriga och paktade, vi blattar mot dom.
2021-02-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Ponne är fan riktig tönt

Ponne är en kul tönt
Medlem
Citat:

Max att han sitter på någon first-line och återställer lösenord. Något annat verkar orimligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Det skumpas undergrround i huset!

Knäcker mig när denna samling människor går banans!
Medlem
Vilken låt spelas nu när alla går loco? Försöker Shazama men de skriker för mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in