Citat:
Ursprungligen postat av
OscarOrso
Vad roligt att du uttrycker dig som du gör, då jag för tre år sedan avslutade min psykolog kandidatexamen och sedan dess arbetar som kurator för just unga kvinnor som har haft problem med män. Du får gärna mina uppgifter i PM om du tvivlar på fakta. Detta handlar inte alls om tävlingsinriktning, men mina åsikter och tankar. Tror att 90 procent av inläggen i detta forum utgår från just det?
Då hoppas jag verkligen att du blir arbetslös snart med tanke på ditt sätt att döma människor, du har skrivit så sjukt elaka saker om flera stycken här inne; många unga tjejer har du uttryckt jävligt taskigt och fördomsfullt om så om du jobbar med unga kvinnor så är det ju kört för dem. Men alla fattar ju om man kollar på din historik av inlägg att du har en "flashbackpsykologexamen", eller också så kanske du behöver leta upp en psykolog själv.
Tillägg: varför skulle du ha en kandidatexamen som psykolog men arbeta som kurator? I rest my case, du kanske vill vara psykolog men du har nog knappt klarat dig inom gymnasiet. Du särskriver och uttrycker dig riktigt äckligt om både kvinnor o män i en flashbacktråd.