2021-02-25, 21:44
Bannlyst
Även om Simon och Pedram erkänner att dom gillar Therese så är det största plåstret på henne Pontus.
2021-02-25, 21:44
Medlem
Addebooii88s avatar
"Utlänningarna" (Luis egna ordval) ska gå ihop och rösta tillsammans. Luis, Nardos, Pedram och Joel.
2021-02-25, 21:45
Medlem
Nu pratar Loui igen om "vi som är ifrån andra länder...." Deras vi emot svenskarna mentaliteten dom har äcklar mig att de är tillåtet. Tänk om svenskarna hade börjat prata om att de är dom emot utlänningarna osv... Loui sade även häromdagen "Jag gillar alla, men vi utlänningar måste vara kvar.." Hur kan de vara tillåtet? För det första, det är pakt och det hade ALDRIG varit tillåtet åt andra hållet. LIKA REGLER FÖR ALLA!
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Nardos paktar igen. "Vi borde tänka taktiskt och rösta ut de omtyckta"
Citat:
"Utlänningarna" (Luis egna ordval) ska gå ihop och rösta tillsammans. Luis, Nardos, Pedram och Joel.
Sådant ska väl var förbjudet i år, så hoppas det renderar i en varning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men sluta lek psykolog och tro att du vet allt om alla för att du har suttit insnöad i en live ett par veckor. Då är du ju mer psykotisk än någon därinne.
Visst han blev otroligt sur för att han inte blev vald, men han är väl antagligen jäkligt tävlingsinriktad och du droppar att han är farlig att ha med där, du tror inte att riktiga psykologer redan kollat det? Otroligt fult av er alla som likställer honom med en mördare som Tishko för att "ni får såna vibbar". Det tycker jag är patetiskt, ha gärna åsikter men sitt inte och anklaga folk för att vara grova saker som de inte är.

Vad roligt att du uttrycker dig som du gör, då jag för tre år sedan avslutade min psykolog kandidatexamen och sedan dess arbetar som kurator för just unga kvinnor som har haft problem med män. Du får gärna mina uppgifter i PM om du tvivlar på fakta. Detta handlar inte alls om tävlingsinriktning, men mina åsikter och tankar. Tror att 90 procent av inläggen i detta forum utgår från just det?
Medlem
kermiths avatar
På den s.k. mammagruppen är BB i princip en ickefråga. De pratar om helt andra saker och det är väl ungefär 30 till 40 pers som avhandlar detta. BB är extremt litet diskussionsämne. Förstår inte vad folk får allting ifrån.
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon var med om en olycka och fick massor av ström i sig och var nära att dö. Tycker hon är sjukt fin med sina ärr.

Ja du ser, spännande!
2021-02-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Men vilket är var hon med i en olycka på batterifabriken i Ryssland då? Eller industribrand, eventuellt fått hämnd via syrabad av en turk? Det jag försöker fråga, varför hennes skrynkliga hud?
https://www.expressen.se/gt/tanja-16-fick-16-000-volt-genom-kroppen/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hur gamla är vi i gruppen? Alla får såklart tycka olika men just nu är det sandlådenivå..

1+ på den. Sjukt segt att bläddra ikapp sidor för att se vad man missat så är det mer drama här än vad som sker i huset. Då är det fan illa med tanke på denna dagen 🤦🏻‍♀️

(Född 88 btw)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordost
Stackars Tanja. Men kommer bli sjukt underhållande
Man kan väl ändå misstänka att hon är rätt van att hantera kladdande killar..
Medlem
maxatdunders avatar
Man behöver vara riktigt snygg för att kunna bära kläderna Thess har på sig. Ingen average kommer undan med det.
2021-02-25, 21:47
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Nardos paktar igen. "Vi borde tänka taktiskt och rösta ut de omtyckta"

" Förchstååru "
Ja varning tack , är inte ok!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto