2021-05-04, 01:02
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Okej om jag får leka spåkärring á la Tjackie så kommer det se ut såhär:
Magiveckan består utav att Voldemort kommer in och trollar in "trollstav" Adrians stjärtskåra. Som tack för detta får han en extra nomineringsröst och blir veckans sjärtgosse. STJÄRT.
Han nominerar Emelie i vanlig ordning. Och sedan hänger förmodligen Pedram och Simon löst.
Peddot åker, kan man ju hoppas. Vad tror du?

Jaha, menar du alltså så han till slut får sin pinne i stjärten Emelie jämt snackar om. Tror du han kommer behålla den för Mergims skull när han kommer ut? Och kommer han verkligen nominera sin kille just nu, eller kommer andra att hjälpa honom på traven så Gamnacken hänger där till slut. Bara en fundering i all hast men du ligger säkert närmare.
2021-05-04, 01:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Christian Bale, skådisen, en av favoriterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han gör rollen väldigt bra, som klippt och skuren.

Om ni gillar Bale kan jag varmt rekommendera "Maskinisten" om ni inte redan sett den. Där gör han också en superroll.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för OT. Nu går jag och lägger mig.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-04, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Nardos var precis inne och frågade honom och han ville inte, så han blir ensam kramandes pellefjant i turkosa...hur mkt saknar han Steffi tro?

Väldigt mycket verkar det som! Han vill nog sova i den sängen i det turkosa för han känner sig trygg. Allt började där med Luis trots allt
2021-05-04, 01:06
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Om ni gillar Bale kan jag varmt rekommendera "Maskinisten" om ni inte redan sett den. Där gör han också en superroll.

MVH/Gnomegirl.

Tack Gnome. Har sett den, jävulskt bra. Men när du nu nämnde den skall jag se om den!
Godnatt.
2021-05-04, 01:06
Avslutad
Fyfan vad illa det lät när dom sjöng.
Senast redigerad av RacerOne 2021-05-04 kl. 01:21.
2021-05-04, 01:08
Medlem
Trötta sagor med pedram, nejdu jag stänger av!
2021-05-04, 01:10
Medlem
Släck i KÖKET FÖR FAN
2021-05-04, 01:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Jaha, menar du alltså så han till slut får sin pinne i stjärten Emelie jämt snackar om. Tror du han kommer behålla den för Mergims skull när han kommer ut? Och kommer han verkligen nominera sin kille just nu, eller kommer andra att hjälpa honom på traven så Gamnacken hänger där till slut. Bara en fundering i all hast men du ligger säkert närmare.

Oj nu blev det mycket frågor. Ja, jag tror garanterad att även Mergim får smaka på den trollstaven.
Nja, där satte du spiken i potatisen som man säger glömde bort att peddot är ju Adrians bitch, isåfall kanske de faktiskt blir Emelie, Simon och Madde som hänger löst? Adrian och Nardos läggrr garanterat sina 2poängare på henne tror jag. Vet ej om folk vågar nominera Pedram efter förrförra veckans kalabalik när han blev nominerad... 🤔

Isåfall är nog Simon eller Madde som åker.
2021-05-04, 01:17
Medlem
1754s avatar
Blev det nån fest ikväll efter det kassa beslutet att rösta ut Dennis?
Dom ligger redan och berättar godnattsagor ser jag.
2021-05-04, 01:20
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Oj nu blev det mycket frågor. Ja, jag tror garanterad att även Mergim får smaka på den trollstaven.
Nja, där satte du spiken i potatisen som man säger glömde bort att peddot är ju Adrians bitch, isåfall kanske de faktiskt blir Emelie, Simon och Madde som hänger löst? Adrian och Nardos läggrr garanterat sina 2poängare på henne tror jag. Vet ej om folk vågar nominera Pedram efter förrförra veckans kalabalik när han blev nominerad... 🤔

Isåfall är nog Simon eller Madde som åker.

Hahaha.
Mergim kommer aldrig undan på 20 år.
Jag köper lätt din slutsats men blir väldigt rädd om mmmmm Madde skulle sitta mot Simon. Hoppas att de är fler som sitter löst och Gamnacken till slut också hänger där för att röstas ut. Tre veckor kvar och de åker nu i snabb takt, gäller nog vara lite taktisk för dom.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl.
Han gjorde också två starka roller i The Prestige, jävligt bra film förövrigt.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Blev det nån fest ikväll efter det kassa beslutet att rösta ut Dennis?
Dom ligger redan och berättar godnattsagor ser jag.

Nope, dom satt och snacka alla åt varsitt håll. Ingen blev full. Sen käkade dom ust-gryta och la sig o lyssnar på godnattsaga...
Varit stendött

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in