2021-05-01, 14:18
Medlem
Har inte hängt med lika mycket i programmet som tidigare år men reagerar på att oskulden är årets "Amilia" och som glider räkmacka för att produktionen vill att hon ska vinna,har jag fel?
2021-05-01, 14:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu missade jag gårdagen. Vem sa att det var förbjudet att sno Narcos mat igår? BB? Tycker det börjar gå lite för långt med att vissa ska belönas. Nu är veckan slut så tycker faktiskt att BB kan överraska med att alla får hamburgare. Vi har ju i fem dagar sett hur avundsjuka folk blir och då vore det roligare att se dem glädjas som grupp.

Undrar vad Mössan kommer prata om? Lasse kanske? 🦜

Jag tror att det var BB som sade till.. inte säker, men läste i tråden att de inte "fick" ta hennes mat och att det var konstigt eftersom McDonalds maten var fritt fram att ta. Kan ha fått det om bakfoten..

Det går absolut för långt. Det är inte konstigt egentligen att Simon blir låg och på dåligt humör när han har både produktionen och nu de andra deltagarna mot sig. Nardos hade aldrig blivit behandlad på samma sätt för det hade varken insta eller BB produktionen tillåtit. Nu känns det som att alla försöker trycka på hans knappar bara. Inte schysst.

Haha Mössan kommer säkert säga att han utvecklats SÅÅÅ mycket i huset och fått vänner för livet som han älskar och bla bla (lögn på lögn på lögn)
2021-05-01, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Har inte hängt med lika mycket i programmet som tidigare år men reagerar på att oskulden är årets "Amilia" och som glider räkmacka för att produktionen vill att hon ska vinna,har jag fel?

Skillnaden är att Nardos har starkt stöd på utsidan
2021-05-01, 14:22
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil

Är Ljugith lite sotis på Ped pga Tanja? Jag menar bl.a. eftersom han fick doppa och faktiskt besitter det manliga könsorganet? Hon känns mer och mer bitter för varje dag som går.
2021-05-01, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Skillnaden är att Nardos har starkt stöd på utsidan

Ingen av produktionens gullegrisar ska vinna,jag kommer alltid att rösta emot.
2021-05-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att det var BB som sade till.. inte säker, men läste i tråden att de inte "fick" ta hennes mat och att det var konstigt eftersom McDonalds maten var fritt fram att ta. Kan ha fått det om bakfoten..

Det går absolut för långt. Det är inte konstigt egentligen att Simon blir låg och på dåligt humör när han har både produktionen och nu de andra deltagarna mot sig. Nardos hade aldrig blivit behandlad på samma sätt för det hade varken insta eller BB produktionen tillåtit. Nu känns det som att alla försöker trycka på hans knappar bara. Inte schysst.

Haha Mössan kommer säkert säga att han utvecklats SÅÅÅ mycket i huset och fått vänner för livet som han älskar och bla bla (lögn på lögn på lögn)

Det är faktiskt sant att han utvecklat för jag såg honom tömma diskmaskinen idag! Något har han lärt sig även om det säkert var första och sista gången.
2021-05-01, 14:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt jävla sjukt att det inte blir några tittarfrågor. Är det bara för att Adrian hänger löst?

Känns ju så!
2021-05-01, 14:30
Medlem
Ridnes avatar
Jag vet att jag tjatar men jag förstår verkligen inte hur Adrian kan ha fans..? Kan någon förklara för mig?

*Han är jäkligt elak som försöker psykiskt sänka Simon och trycka på alla hans knappar samtidigt som han håller fin fasad mot honom och alltid säger "det är inte personligt men.." varje gång han sätter Simon på pottan.
*Han utövar känslomässig utpressning mot Nardos för att skrämma henne till lydnad.
*Han är lat och låter tjejerna städa, diska och laga hans mat.
*Han är girig och egoistisk och äter alla ur huset
*Han är velig och säger inte ifrån ordentligt mot Madde så att hon kan släppa honom (alltså leker med hennes känslor)
*Han bjuder inte på sig själv, förstör alla fester och teman. Skojar aldrig till det, vill inte ha på sig temakläder ens en gång för att han måste se snygg ut.
* Kär i sig själv och speglar sig och putar med läpparna
*Nyfiken i en strut och ska veta ALLT. Tjuvlyssnar överallt.
*Bara allmänt tråkig och intetsägande.

Så återigen... hur kan han ha fans, och varför? Han bryr sig inte om någon annan än sig själv och behandlar de andra som skit.
2021-05-01, 14:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är faktiskt sant att han utvecklat för jag såg honom tömma diskmaskinen idag! Något har han lärt sig även om det säkert var första och sista gången.

Nejmen vad säger du.. Då har han alltså tagit hand om disken hela två ggr under sin vistelse :P Det går framåt!
2021-05-01, 14:32
Medlem
Hoppas Adrian säger "jag är en snäll och ärlig kille"
2021-05-01, 14:34
Medlem
Nu går mössmesen på utegården och undrar vad han ska säga så det ska låta så bra som möjligt. Han prata från hjärtat.....jo men tjena, kommer aldrig att hända
2021-05-01, 14:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag vet att jag tjatar men jag förstår verkligen inte hur Adrian kan ha fans..? Kan någon förklara för mig?

*Han är jäkligt elak som försöker psykiskt sänka Simon och trycka på alla hans knappar samtidigt som han håller fin fasad mot honom och alltid säger "det är inte personligt men.." varje gång han sätter Simon på pottan.
*Han utövar känslomässig utpressning mot Nardos för att skrämma henne till lydnad.
*Han är lat och låter tjejerna städa, diska och laga hans mat.
*Han är girig och egoistisk och äter alla ur huset
*Han är velig och säger inte ifrån ordentligt mot Madde så att hon kan släppa honom (alltså leker med hennes känslor)
*Han bjuder inte på sig själv, förstör alla fester och teman. Skojar aldrig till det, vill inte ha på sig temakläder ens en gång för att han måste se snygg ut.
* Kär i sig själv och speglar sig och putar med läpparna
*Nyfiken i en strut och ska veta ALLT. Tjuvlyssnar överallt.
*Bara allmänt tråkig och intetsägande.

Så återigen... hur kan han ha fans, och varför? Han bryr sig inte om någon annan än sig själv och behandlar de andra som skit.

Han är ju psykopat och har säkert lyckats dupera även vissa tittare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in