2021-05-01, 08:18
Medlem
Nardos: min teori är att hon alltid behövt ha ett mycket hårt skal, att hon alltid behövt skrika för att höras och att hon inte har så många nära relationer.

I huset har hon kommit nära, det finns människor där som bryr sig om henne på riktigt och hon har nog kommit att tycka om många av dem fast hon inte trodde det skulle kunna bli nåt annat än yta.

Som jag ser henne har hon tonat ner sig betydligt även om hon skriker mycket. Hon verkar sårbar och tar illa vid sig när någon är arg på henne. Det är såklart för att hon bryr sig.

Hon verkar lugnare av att inte ständigt vara på sin vakt, men också mer melankolisk. Det gör ibland ont att fästa sig vid människor.

Lilla Narnia har växt så mycket under dessa veckor, jag är beredd att säga att hon är den som utvecklats mest. Hon får gärna komma tvåa efter världens bästa Tanja.
2021-05-01, 08:29
Avstängd
Vilken tid gissar ni att simon peddi får lämna lilla bb? jag tror vid lunch!
2021-05-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
De hade ju inte så många att välja på där inne.

nä kom på det i efterhand att det bara var lillebror dem kunde rösta på
2021-05-01, 08:37
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Brev om att tittarna röstar när temat ska ta slut

- Emelie får hemligt uppdrag

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tal till nationen - Emelie, Adrian och Dennis

- Tävling om McDonalds

- Temafest "Tjuv och polis"
2021-05-01, 08:45
Avstängd
Varför om donken? så fattigt, finns 4-5 andra burgarställen med bättre kvalite i närheten 😛
2021-05-01, 08:55
Medlem
Emelie bla bla bla, Emelie får hemligt uppdrag bla bla
2021-05-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Brev om att tittarna röstar när temat ska ta slut

- Emelie får hemligt uppdrag

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tal till nationen - Emelie, Adrian och Dennis

- Tävling om McDonalds

- Temafest "Tjuv och polis"

Dagis.
2021-05-01, 09:10
Medlem
Ghandis avatar
ha en orgasm tävling o se vem som kan få en orgasm snabbast.
Kan även ske i par då med fördel emelie o dompa & Madde o adrian o den som först får sin partner att spruta vinner. Dom får själva avgöra vem av dom 2 i lagen som har störst sannolikhet att spruta i sin orgasm.

http://www.imagebam.com/image/d339d01376279443
2021-05-01, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är nog ingen fara. Hon låg där igår också, och sa att hon tyckte att det var mysigt att sova där. Att huset var så vackert i nattbelysning.

Felciterat-ursäkta
Senast redigerad av Buschock 2021-05-01 kl. 09:19.
2021-05-01, 09:15
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Fattar inte att Simon inte blir autonominerad efter att ha spottat mot Tanja och kallat henne smuts.

Man fattar att han varken har flickvän eller jobb på utsidan av huset.

hur går det ihop att steff gillar honom o tess....?

det är inte en bra sak för dom att stå bakom dådant beteende. Dom faller otroligt i folks ögon.
2021-05-01, 09:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Får också dåliga flashbacks till Joel.

Citat:
Jag vet inte vad hon ligger och tänker på men det ser inte bra ut.

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hoppas hon inte funderar på att lämna då.....Det borde fan vara böter på att lämna frivilligt. Dom har ju tagit platsen från en annan människa dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har en dålig känsla att Nardos kommer lämna tyvärr
Inte så konstigt alls egentligen om Nardos vill lämna, gårdagens middag av blöta handdukar, friterade maskar och flug-gryta gjorde nog så hon borde åka in till närmaste akutmottagning för magpumpning och akut dialys.
2021-05-01, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag klarar verkligen inte att tillskriva Nardos någon högre intelligens eller tankeförmåga öht, det går bara inte! Adrian däremot, en riktigt, riktigt obehaglig typ.

Vi måste vara många som ställer samma frågor så de verkligen tar med dem, exempelvis:

1. Varför förhör du de i huset men delar inte med dig ett dugg om dig själv?
2. Varför manipulerar du andra till att fixa mat mm till dig?
3. Varför flyr du allt som har med hushållssysslor att göra och låter de andra göra allt men pikar andra om att diska osv?
4. Varför hetsar du de andra att göra saker men står själv i bakgrunden och tittar på?
Bra där. Mustiga och träffsäkra frågor som jag hoppas att du vill skicka in. Vore spännande att se honom bli tvungen besvara dem inför sina kamrater. .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in