2021-04-30, 18:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Agreed.

Som man bäddar får man ligga! Tjata inte om att någon är en douche, att man förtjänar bättre osv om du inte vill att personen ska ta avstånd från dig.

+1000

Hon har inte gett honom grönt ljus att hon vill ha något som helst med honom att göra utanför med tanke på hur mycket skit hon snackat om honom.
2021-04-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie är suuuurare än vanligt...
Hon anklagar Dompa för att leka med hennes känslor, men det är hon som leker med honom och skapar drama för att hon tror att det gynnar henne i utröstningen på Måndag.

Hon vill att han ska tillbe henne och lyda hennes minsta vink. Det gör han ju iofs... men han erkänner det inte (om han ens märker det, det verkar finnas en viss diskrepans mellan hans verkliga och hans upplevda beteende) 😁
2021-04-30, 18:09
Avslutad
Näe nu är även jag less på SurEmelie, snälla stäng av hennes mick, tack.
2021-04-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dompa är ju uppgraderad till storebror tillsammans med Adrian, så han får supa.

Okej tack! Står med valborgsmaten i ena handen och Flashback i den andra hehe..

Men då så. Inte för att det kommer bli mindre kaos, men kontrasten mellan den nyktra och onyktra kommer ju inte finnas där.

OT:
SKÅL Sverige. Vårvindar friska.
2021-04-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Någon lär ju råka försäga sig på fyllan. Svårt för Emelie att låtsas som att ingenting har hänt hela kvällen. Ännu svårare att förklara varför hon är avståndstagande (vilket hon lär vara) utan att få nämna anledningen.

Det blir så spännande! Nästan så man skulle slå vad om hur länge hon kan hålla inne med det! 😁
2021-04-30, 18:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hon vill att han ska tillbe henne och lyda hennes minsta vink. Det gör han ju iofs... men han erkänner det inte (om han ens märker det, det verkar finnas en viss diskrepans mellan hans verkliga och hans upplevda beteende) 😁

Hon har honom verkligen lindad runt lillfingret..precis där hon vill ha honom.
2021-04-30, 18:12
Medlem
Citat:
Hon har honom verkligen lindad runt lillfingret..precis där hon vill ha honom.

Ja, fast det ser inte hon! Spännande relation! 😂
2021-04-30, 18:14
Medlem
Citat:
+1000

Hon har inte gett honom grönt ljus att hon vill ha något som helst med honom att göra utanför med tanke på hur mycket skit hon snackat om honom.
Exakt. Jävligt fult att trasha honom nu för att "LeKa MeD hEnNeS KäNsLoR", när hon är den som hela tiden tryckt på att dörren till relation på utsidan är både stängd och låst och hon kastat nyckeln.
2021-04-30, 18:16
Medlem
Citat:
Hon kan ju inte förvänta sig att Dompa ska säga att "jaaa jag längtar tills vi kommer ut så vi kan flytta ihop och bli världens bästa par" när hon själv inte ens antytt att hon vill ha något med honom att göra sedan utan snarare tvärtom. De har gått in på "relationen" på samma villkor och ingen av dem har flyttat fram positionerna. Tycker inte att Dompa gjort något fel här utan får oförtjänt med skit av Emelie. Dompa kanske inte vill visa sig svag heller.. ingen vet vad han har för issues under ytan.

Dock tror jag att de båda är förälskade i varandra. De kan ju inte hålla sig ifrån varann.

Nej hon kan inte förvänta sig det, jag håller helt med i att hon endast har sig själv att skylla. Dennis har såklart inte gjort något fel. Emelie behandlar honom som sopor och jag förstår inte hur han toffla för henne. Men där ser jag väl också det tragiska(i brist på bättre ord), att de faktiskt är förälskade i varandra.

Spännande som andra också sagt att se hurvurida Emelie kommer kunna hålla sig från att försäga sig ikväll.
2021-04-30, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker det är fel att Simon kläcker ur sig så här, är så onödigt men emellan dessa episoder är han så älskvärd. Han försöker att vara hjälpsam och han är medveten om att det han gör är fel men har svårt att få ordning på det. Jag älskar Simon och jag vill se honom sitta i finalen för han har bjudit på så mycket underhållning och skratt under större delen av tiden.

Jag tycker att Pedram är vidrig med sin översittare jargong och hans sätt att med ett hotfullt kroppsspråk utöva sin härskarteknik med ett "motiv" att sänka och trycka ner. Har han fått in brev där BB meddelar inför alla att Pedrams beteende inte är ok?

Nej det skulle aldrig hända och här blir det så fel för det spelar ingen roll vart man kommer ifrån då det
handlar om jämlikhet. Vi kan inte särbehandla människor när de går över gränsen för att de kommer
ett annat land för man är rädd att det ska tolkas som rasism? Jag värderar inte utifrån härkomst och
annat utan efter person och gärning och det ska vara rättvist.

Att göra undantag och släppa på
konsekvenser för att inte trampa någon speciell på tårna blir bara omvänd rasism för vi ska behandla "ALLA" lika även när det kommer till övertramp eller dåligt beteende. Vill vi vara jämlika måste vi också acceptera både nackdelar och fördelar!

BB får sluta särbehandla en del och börja se till det specifika händelseförloppet istället. Får Simon öppna tillrättavisningar så ska även Pedram ha det för hur han gick loss på Nardos igår, så är det en skräll att BB inte så mycket som lyft ett finger för att låta Pedram "veta" att detta är inte ok. "Vem man än är" så är det fel! På det sättet skulle Nardos fått upprättelse också.

TACK. Älskar detta! Så sant alltihop <3
Pedram borde fått öppna brev om sitt dåliga beteende både mot Tess, Katti, Emelie och Nardos. Han borde egentligen åkt ut för längesedan, pga han är så fruktansvärt obehaglig. Flera har dessutom sagt rakt ut att dom också tycker det och att dom är rädda för honom/inte vill sova i samma hus.
Har han någonsin uttryckt (som Simon upprepat flera gånger) att han faktiskt aldrig skulle agera våldsamt mot någon? Nä.
Anledningen att jag ens skapade ett konto här var för att jag var tvungen att få diskutera ang honom, hur han första dagarna bara satt och studerade alla där inne på ett så sjukt obehagligt sätt.
Och hur varje gång någon säger/agerar på ett sätt som inte gynnar honom, sitter och STIRRAR med intensiv blick på denna person.
2021-04-30, 18:17
Medlem
Intressant... Adrian kommer ut ur uppdragsrummet och vips så klär Madde av sig till BH😂😂
2021-04-30, 18:23
Medlem
Helvete vad idioterna skriker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in