2021-04-29, 12:23
Avslutad
Kan Emelie åka hem denna veckan?
2021-04-29, 12:24
Medlem
Varför kan ingenting hända? Skicka in storebrorsorna till annexet så de kan planera den suveräna skräcknatten...
Medlem
amiliasharborstes avatar
BB tar seriöst bort 90% av kommentarerna som riktar kritik mot Emelie. Why?

Kan tillägga att det inte är hatkommentarer eller några kommentarer som bryter mot deras policy. Utan bara kritik mot hennes bodyshaming och hennes kommentarer om Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag har gått över till Team Nardos!

Hon är den enda som tar temat på allvar, och ser igenom att både Judith och Madde är på Lillas sida, helt emot temats syfte. Hon vågar säga emot de dryga svinen Pedram och Dennis. Adrian vågar inte ens öppna käften.

Nardos är faktiskt en värdig vinnare.
Hur mår du? Kan vi hjälpa dig på något sätt?
2021-04-29, 12:25
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Angående Simon så tycker jag att han är en förvuxen bebis. Det finns inget värre än ostabila män. Tanja är hans kompis och han kallar henne smuts och att de är döda för honom? Enligt Tanja så spottade han mot henne också. Hade någon gjort så mot mig så hade jag brutit kontakten. Jag behöver ingen sån skit i mitt liv.

Det var ganska uppenbart att Simon blev sur över fucking donken även om han låtsades att det var över något annat. Han sa att han hade blivit lika sur om någon hade tagit hans cigarett eller vattenglas. Ursäkta mig om jag inte tror på det. Jag kommer ihåg vilka utbrott jag fick som ett litet barn när morsan lovade mig donken men att jag inte fick det av någon anledning.

Jag tycker också att det är löjligt att Simon och Dennis grinar över att de andra har gått över gränsen. Det finns ingen gräns om produktionen ej går in och avbryter. De är med i ett TV-program och sådana här teman är gjorda för att man ska ''kriga'' mot varandra och rollspela. Man måste fan chilla lite och ta det med en klackspark som Tanja säger om någon snor donken eller fissprayar sängen.

Skönt att man ej är avstängd längre!!

Välkommen tillbaka! Och spot on! Simpan är inget annat än en söndercurlad förvuxen bäbis.
2021-04-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Speglar verkligheten ganska bra...

Som fan!
2021-04-29, 12:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Inte konstigt att Emelie känner sig utanför. Hon står och gör frukost till alla och ingen hjälper ens till att duka utan försvinner ut från rummet.

Emelie har inte lyft ett finger i Lilla så bra att hon gjorde något rätt iallafall...
Ingen hjälpte Tanja när hon diskade och lagade mat igår.
Ingen hjälpte Juddan eller Nardos heller.. Då låg lat-Emsan och gosade med Dompa
varje gång.
2021-04-29, 12:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok bra! Jag har inte hunnit läsa ikapp än :P Får hoppas att inte Simon blir auto då för nu har vi chansen att få ut Peddot eller roboten en gång för alla!

Ja om dom blir nominerade. Dom ska lägga sina nomineringspoäng idag och i eftermiddag får vi veta vilka i lilla bb som fått flest poäng och är nominerade till måndagsfinalen.
2021-04-29, 12:28
Medlem
Kolla Pedram gymmar! Hela 100 gram lyfter han med sina starka armar.
2021-04-29, 12:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja om dom blir nominerade. Dom ska lägga sina nomineringspoäng idag och i eftermiddag får vi veta vilka i lilla bb som fått flest poäng och är nominerade till måndagsfinalen.

Osäker på om Pedram blir nominerad förvisso..men Adrian kommer defintivt få 2-3 poäng av Simon och kanske från Emelie och Juddan också så han lär sitta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Visst är det spännande hur man ändrar uppfattning om henne? Man blir schizo bara av tanken. Men det är ju Narnias charm.

Kollar knappt lajven denna vecka men hänger med vad folk skriver här inne. Tycker temat är jättekonstigt.

God dag.
Ja, det är ett jättekonstigt tema. Tror inte ens produktionen själva hänger med längre. Deltagarna fattade ju inte saken utan tror de är barn.

Håller med om Narcos, hatade henne över allt annat tidigare men hon har faktiskt sina stunder där hon glänser till. Tyvärr skriker hon och är for jobbig i övrigt för att vara en favorit men hon är inte den har helst vill havet längre.
Medlem
Flor-Idas avatar
Adrian är helt förstörd för att han kan bli nominerad. Har inte sagt ett ord på hela fm.

Jag hoppas så hårt att han blir nominerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in