2021-04-29, 13:25
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tror vi inte fått se ett bråk mellan Madde och Nardos 🤷🏻‍♂️

Var nära när Madde blockade Nardos från att trösta Emelie för nån vecka sen.
2021-04-29, 13:26
Medlem
Likadan tävling som förra året alltså, när det var spagetti och fläskfilé och vad fan det var i olika lådor de sen stack ner händerna i och letade bollar.

Fy FAN vad sämst!
Medlem
låt juddan XL-arsle själv driva igenom alla de här pranksen på egen hand kasta inte fram nardos att göra skitgörat sen ikväll, samtidigt som du snackar skit med din man och flickvän i fimprutan
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fast min kära Hydraul. Det är ju Simons lättkränkthet som ÄR problemet. Han kan ju inte ta en motgång i någon form utan att bli så kränkt att han går till personangrepp och säger att folk är döda för honom. Precis den måttan du efterfrågar är ju vad Simon saknar!
Ja visst Simon beter sig ju som ett särbarn stor del av tiden, det är jag helt med på! 🙂

Var att specifikt just ordet "smuts" orsakade sånt ramaskri jag tycker är patetiskt.
Medlem
hittanemoos avatar
Nu ska de snälla och gulliga stora syskonen planera. Nardos och Simon har gett upp.

Nu kommer de väl bara få belöningar. Madde masserar alla osv.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Produktionen skulle agerat mot detta !
Kommer bli tvungen att göra en anmälan nu bara för det.

Pedram misshandlar återigen igen Nardos som han gjort innan. Det är psykiskt misshandel. Han skriker på henne. o kommer sen säga att han inte skriker o höjde rösten till alla andra, precis som han gjorde med Emelie....

Ut med han. o tänk på det som skrivit innan hur han behandlar tjejer utanför huset ! ! ! ! !

Skärp dig.
Det finns inget att varna Pedram för. Det där är en del av att vara instängd med andra personer. Det är en del av experimentet. Annars kan man bara lägga ner programmet.
2021-04-29, 13:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Varför får Madde ALLTID läsa brev?

Hoppas det nu står att lilla-BB inte får vara ute i sin hage.

Jag förstår inte heller eftersom hon har väldigt svårt att läsa.
2021-04-29, 13:28
Bannlyst
Bra Nardos, vägra rädda upp produktionens handfallenhet.
2021-04-29, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Juddan kan planera själv.

Helt plötsligt vet jag inte vem jag tycker sämst om, Juddan, Peddi eller Dompa.
Ja, det är fan svårt att välja bland alla vidriga människor därinne.
2021-04-29, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Produktionen skulle agerat mot detta !
Kommer bli tvungen att göra en anmälan nu bara för det.

Pedram misshandlar återigen igen Nardos som han gjort innan. Det är psykiskt misshandel. Han skriker på henne. o kommer sen säga att han inte skriker o höjde rösten till alla andra, precis som han gjorde med Emelie....

Ut med han. o tänk på det som skrivit innan hur han behandlar tjejer utanför huset ! ! ! ! !

Fullt förståligt att han tröttnar ur på ORPONET nardos. Hon saknar ALLT vad intellekt, kamratskap, maktfullkomlighet och vidriga röst har att anbelanga! Vräk ut den!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
låt juddan XL-arsle själv driva igenom alla de här pranksen på egen hand kasta inte fram nardos att göra skitgörat sen ikväll, samtidigt som du snackar skit med din man och flickvän i fimprutan
Medlem
Nardos och Simon skulle göra detta perfekt! Men nu har pedros jäveln fucka allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in