Citat:
Ursprungligen postat av
hittanemoo
Alltså jag hatar att dra kvinnokortet men de är fan inga bra män. De är lata, maktkåta och osympatiska.
Att vi inte röstade ut Pedram, Adrian eller Dompa när vi hade chansen.
Dompa är inte ens skön längre. Är bara med surmelie och gnäller när hans semester är förstörd.
Och Juddan är fan vidrig. Hon vet att Nardos har rätt men ändå tar hon sin "man" Pedrams i försvar.
Urk! De ska bara hålla sig inne i BB, inte stå i en hage och begära allt.
Han fick t.om. tänderna borstade på honom.
Han har en hemskt kvinnosyn! Gillar inte att han faller in som stereotypen som invandrarkille men han gör det. Har haft en sån när jag arbetade i butik, lät mig göra allt slavarbete och tryckte ner mig för att jag var en ung kvinna. Så ska de verka så integrerade och skit. Blääää.
Tro mig..jag avskyr också att vifta med kvinnokortet i onödan men här är det befogat. De försöker framställa sig som så bra och fina män som står upp för kvinnor samtidigt som de låter kvinnorna i huset städa undan deras skit, ofredar dem, och blir galna när de har makten. Pedram är värst av dem.. Han borde ha åkt ut för längesedan. Obehaglig och labil.
Är helt med Nardos här.. hon har rätt i allt hon säger. Hon växer, de sjunker (om det ens är möjligt att sjunka lägre)
Judith är feg.. hon vill vara diplomatisk mot sin "man".. patetiskt.