2021-04-29, 13:23
Medlem
sen ska inte juddan hetsa igång en massa saker som sedan nardos får driva igenom och få skit medans XL-röven glider undan
Medlem
htsolna08s avatar
skräcknatten kommer suga..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså jag hatar att dra kvinnokortet men de är fan inga bra män. De är lata, maktkåta och osympatiska.

Att vi inte röstade ut Pedram, Adrian eller Dompa när vi hade chansen.

Dompa är inte ens skön längre. Är bara med surmelie och gnäller när hans semester är förstörd.

Och Juddan är fan vidrig. Hon vet att Nardos har rätt men ändå tar hon sin "man" Pedrams i försvar.

Urk! De ska bara hålla sig inne i BB, inte stå i en hage och begära allt.

Han fick t.om. tänderna borstade på honom.

Han har en hemskt kvinnosyn! Gillar inte att han faller in som stereotypen som invandrarkille men han gör det. Har haft en sån när jag arbetade i butik, lät mig göra allt slavarbete och tryckte ner mig för att jag var en ung kvinna. Så ska de verka så integrerade och skit. Blääää.

HELT ENIG, med allt det här. Det är sorgligt att se vuxna män bete sig så, och att INGEN där inne (ja, t.ex. Judith - eller ngn av dom andra) stod upp för Nardos mot dessa två grispojkar tidigare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos är den enda som vågar stå upp mot idioterna.. Det ska hon ha cred för. Hade ju varit trevligt om någon hjälpte henne men alla sitter som tysta fega möss. Hon är faktiskt bra Nardos
Ja, jag fattar inte att ingen försvarar henne. Ingen!

Men för i helvetet. Tror produktionen på riktigt att de kan lämna över något som helst ansvar till deltagarna? De fattar ju inte ens veckans tema.
2021-04-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Produktionen har noll känsla, tror dom att dom 3 tjejerna kan skapa en skräcknatt nu
Det här är ett stort skämt!
Bannlyst
Tror vi inte fått se ett bråk mellan Madde och Nardos 🤷🏻‍♂️
Medlem
hittanemoos avatar
Jag förstår att Joel blev utbränd av att vara därinne och till slut fick nog. Folk därinne är fan så jävla jobbiga och osympatiska. Stackars honom som skulle trösta Emelie hela tiden när hon betedde sig som skit. Han ångrar nog inte att han lämnade.

Also, Nardos stå på dig! Du kan inte bli nominerad och om du skulle bli det skulle du ändå inte åka ut. Peddi har ingen chans mot dig. Ingen. Han vet nog om det med i och med att han blir nerflyttad hela tiden och Nardos vald till bra saker.

Kommer Peddi inte ihåg att Nardos faktiskt skötte sig exemplarisk som lillebror? Hon stal inget, hon diskade och fixade med mat.
2021-04-29, 13:25
Avstängd
Madde borde byta plats med dompa hon e totalt efterbliven
Medlem
Ghandis avatar
Produktionen skulle agerat mot detta !
Kommer bli tvungen att göra en anmälan nu bara för det.

Pedram misshandlar återigen igen Nardos som han gjort innan. Det är psykiskt misshandel. Han skriker på henne. o kommer sen säga att han inte skriker o höjde rösten till alla andra, precis som han gjorde med Emelie....

Ut med han. o tänk på det som skrivit innan hur han behandlar tjejer utanför huset ! ! ! ! !
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, jag fattar inte att ingen försvarar henne. Ingen!

Men för i helvetet. Tror produktionen på riktigt att de kan lämna över något som helst ansvar till deltagarna? De fattar ju inte ens veckans tema.

Nej precis.. Men du vet. Pedram som underordnad blir kaos. Han klarar inte av det... han ser rött och måste skapa drama a la Gudfadern varje gång någon har mage att kränka hans storhet.
Bannlyst
Även om jag hatar Pedram just nu, så väljer jag ändå att behålla honom och släppa in Mergim igen, bara Judith lämnar idag.
Medlem
htsolna08s avatar
exakt samma tävling som förra året..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in