Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Liten kuk liten blåsa 😀själv går jag nästa aldrig på toaletten förutom morgon och kväll
Ja men du har ju både ett jobb och äter oxfilé så det är klart du har stor kuk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Kan förstå att ni äter kackerlackor eftersom ni inte har råd med annat själv äter jag mest oxfilé hängmörad såklart
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Klart jag förstår att du vet vad en influencer är men det blir lite paradoxalt att säga att hen inte ska påverka det är ju det de lever gott på har tyvärr inte tid med BB eftersom jag har ett jobb✌️
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Ber om ursäkt du kan få de 20kr jag fick när jag knullade din mamma om du bara skaffar ett jobb och börjar betala skatt
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Men skaffa dig ett jobb böghora istället för att hänga här 24/7
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Har du inte ett jobb själv dvs inte bidrar till samhället ska du fixa det innan du skriver här!
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Skaffa dig ett jobb istället för att ägna så mkt tid här du är ju välartikulerad 👍
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Haha kolla mina inlägg hur ofta är jag inne jämfört med dig? Skaffa ett jobb och få ett liv var inte så Simonsk crybaby
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenormal1
Simon bölar över att han inte gör ngt utan bara spelar tv-spel hemma han kanske borde ägna tiden åt att söka jobb istället?Det samma gäller er som hatar här 24/7 skaffa er ett jobb så kommer ni att må bättre LOSERS!
Hur mår du? Har du ett jobb förresten,