2021-04-27, 21:40
Avstängd
judith har vuxit i mina ögoon!!
Medlem
Som Judiths sjunker nu, vad hände?
Medlem
Fläsket är ju inte TOKIG! Fan har hon dragit ikväll?
2021-04-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Det är så sorgligt att Adrian har en fin tjej därinne som är kär i honom. Hans extremt egoistiska och ytliga personlighet har fått mig att inte ens kunna ligga med honom för en kväll. Han kan fan inte vara bra i sängen. Urk. Den kvinnan som ingår en relation med honom efter det här måste ju vara en kvinna från helt ojämställda relationer eller någon som lever kvar på 1800-talet. Tänk att behöva handla. laga mat och städa efter honom. Man kan fan inte hinna ha ett arbete då. Thaifru för AD om 10 år?

Ja, har svårt att se hur en kvinna med nån form av självrespekt och egna ambitioner skulle kunna synka ihop sin tillvaro med honom, faktiskt.
2021-04-27, 21:41
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fy faaaaaan va jobbig Oljudith är nu. Jisses

Ja, hon behöver verkligen något lugnande....
2021-04-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hoppsan! Inte van vid att se Judith så förbannad som hon verkar vara just nu!
hon har ju tappat kontrollen över sin man och flickvän och det verkar slita
Medlem
Skit produktion!🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nämenförfan syster! Vi måste ju hitta något att hata tillsammans.
Jag saknar lite grejen att gå in på kvällarna och verkligen hata. Produktion, deltagare, trådskribenter, whatever.
Det är hatet som håller mig alert och "trevlig".

MVH/Gnomegirl.
Jag brukade ju hata allt och alla men har blivit en familjär fitta. Det här har förstört allt som jag står för. Saknar dig!!!
Medlem
Ridnes avatar
HAHAHA till och med Nardos tittar på Juddan som att hon vore från yttre världsrymden nu... stackars de i Lilla som måste stå ut med Judiths energinivå alltså.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Liten kuk liten blåsa 😀själv går jag nästa aldrig på toaletten förutom morgon och kväll

Ja men du har ju både ett jobb och äter oxfilé så det är klart du har stor kuk.

Citat:
Kan förstå att ni äter kackerlackor eftersom ni inte har råd med annat själv äter jag mest oxfilé hängmörad såklart

Citat:
Klart jag förstår att du vet vad en influencer är men det blir lite paradoxalt att säga att hen inte ska påverka det är ju det de lever gott på har tyvärr inte tid med BB eftersom jag har ett jobb✌️

Citat:
Ber om ursäkt du kan få de 20kr jag fick när jag knullade din mamma om du bara skaffar ett jobb och börjar betala skatt

Citat:
Men skaffa dig ett jobb böghora istället för att hänga här 24/7

Citat:
Har du inte ett jobb själv dvs inte bidrar till samhället ska du fixa det innan du skriver här!

Citat:
Skaffa dig ett jobb istället för att ägna så mkt tid här du är ju välartikulerad 👍

Citat:
Haha kolla mina inlägg hur ofta är jag inne jämfört med dig? Skaffa ett jobb och få ett liv var inte så Simonsk crybaby

Citat:
Simon bölar över att han inte gör ngt utan bara spelar tv-spel hemma han kanske borde ägna tiden åt att söka jobb istället?Det samma gäller er som hatar här 24/7 skaffa er ett jobb så kommer ni att må bättre LOSERS!

Hur mår du? Har du ett jobb förresten,
2021-04-27, 21:43
Avstängd
Adrian leker att han gjort något, judith o dompa har gjort ALLT
2021-04-27, 21:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jovisst. Men beroende på vad det blir för straff så kan det bli så att dom inte gör nåt mer bus resten av veckan. Bara sitter av tiden i lilla BB för att dom inte vill riskera straff.

Nu är det ju BB som uppmanat dom att vara roliga.
Lämpligt straff till Adrian, Dompa, Judit: Bara äta välling i ett dygn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in