2021-04-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Svara ärligt Har inte fått många svar hur många av er som skriver här har ett jobb om inte kanske ni borde fixa det istället för att skriva skit om deltagare på BB speciellt riktat till grodan,sting och andra frekventer

Tog punkterna slut på jobbet idag?
2021-04-07, 00:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte så konstigt dock, hon manipulerar ju SÖNDER honom. Kolla på hela hennes kroppsspråk och ansiktsuttryck, bara där kan man se hur sjukt manipulativ hon är. Sitter och ser sur ut, har näsan i vädret, sitter med ryggen halvt emot honom. Hon sätter sig själv i ett "fysiskt" överläge.

Helt jävla sinnessjukt att det är så många som inte ser igenom det. Förstår om man inte gör det i huset PGA MANIPULERADE men tittarna borde kunna se.

Hon är postergirl för vidrig! För dum för att manipulera men kör annan teknik genom att ALDRIG hålla käften, konstant avbryta, förneka att den andre känner som den säger att den känner och vänder allt till att det är synd om henne, okej, det är ju ett sätt att manipulera men hävdar fortfarande att hon inte är smart nog för det.
2021-04-07, 00:12
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Svara ärligt Har inte fått många svar hur många av er som skriver här har ett jobb om inte kanske ni borde fixa det istället för att skriva skit om deltagare på BB speciellt riktat till grodan,sting och andra frekventer

Har du missat att det pågår en pandemi?

Jag är student som använder zoom hemma. Nöjd?

Vems mamma från huset är du då?
2021-04-07, 00:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Jodå. Har för mycket jobb egentligen. Men jobbar hemifrån och normalt är jag på resande fot. Men sedan pandemin sitter jag hemma. Ensam. Och jobbar hemifrån. Ute i skogen. Med Majsan. Hur gör du själv?
2021-04-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu har Adrian suttit där i snart 1 timme utan att behöva förbruka "måste gå och kissa, kommer strax" kortet....varför tror ni det?

Han är kär i Nardos och inte i Madde
2021-04-07, 00:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men åh både fint och lite sorgligt på samma gång haha, i det här sammanhanget.

Nardos "nej, vänta" är det vidrigaste ever. Hon har inte mer rätt att prata än någon annan, hon är inte den som bestämmer vem som får komma till tals, hennes åsikter är inte viktigare än någon annans. Hon är ingen jävla diktator (lol) som alla andra alltid måste lyssna på, de har all rätt i världen att komma med instick och säga ifrån.

Att. Ingen. Fucking. Säger. Åt. Henne. Det.

Jaaaaaaaaaa.

"NEJ. VÄNTA.!!" sedan en 20 minuter lång monolog som handlar om respekt och ALLTID landar i "jag har oxå känslor förschtåry".

2021-04-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon är postergirl för vidrig! För dum för att manipulera men kör annan teknik genom att ALDRIG hålla käften, konstant avbryta, förneka att den andre känner som den säger att den känner och vänder allt till att det är synd om henne, okej, det är ju ett sätt att manipulera men hävdar fortfarande att hon inte är smart nog för det.
Manipulation behöver inte alltid vara avsiktlig! Eller medveten, kanske är ett bättre ord. Men hon pysslar 100% med manipulation, främst hennes sätt att tillskriva känslor och tysta den hon pratar med.
2021-04-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Tack. Ja ibland blir det nästan för hett. Ändå tycker jag bara att allt är kul och lugnt. Jag har nog aldrig blivit så triggad av ett TV program. Möjligtvis kanske hockey eller fotboll någon gång.
Ja, så fort min gratisperiod närmar sig sitt slut fixar jag en ny 2 veckorsperiod. Inne på 4 nu. Oj oj oj...
2021-04-07, 00:15
Medlem
Anonym396s avatar
Jag ser fram emot till hur de ska klippa detta imorgon. Mycket har hänt runt Nardos men de kommer klippa det fint för Nardos. Jasmines äckliga syster och Arantxa kommer försvara apflickan för hon måste vinna miljonen.

BB är glada att de har studioavsnitt imorgon då de kan prata för Nardos samtidigt som de bara visar 20 minuter av huset under 24 timmar så det är inte lika uppenbart när de klipper bort allt fult Nardos har gjort idag.
2021-04-07, 00:16
Medlem
Citat:

Klarar sköta ett jobb och kommentera här när jag har lust. Inte skitsvårt faktiskt.
2021-04-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu har Adrian suttit där i snart 1 timme utan att behöva förbruka "måste gå och kissa, kommer strax" kortet....varför tror ni det?
Men skaffa dig ett jobb böghora istället för att hänga här 24/7
2021-04-07, 00:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
🙏
TACK Blaisen!
Exakt så känner jag om henne, men har aldrig hittat dom rätta orden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in