2021-04-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hoppsan! Inte van vid att se Judith så förbannad som hon verkar vara just nu!

Eller hur?? Jag kan inte läsa av henne just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Okej, jag vet att jag tjatar och låter bitter, men ett lämpligt straff till Adrian för att han ideligen skall gå på toaletten vore tre toalettbiljetter per dag. Övrig tid får han köra vuxenblöja
Underbart straff! Hans vuxenblöjor kommer vara full av (piss=skit) precis som allt han säger.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var fan det sjukaste ögonblicket i årets bb när Adrian blir sur och vägrar först gå ut ur lilla BB för att han tror att det är en tävling om att diska
Eller att han skulle bli prankad och se dum ut. Vilken jävla torrboll, livrädd för att bjuda på sig själv.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Älskling, håll dig så långt borta det bara går från den här skiten. Det är värre än heroin. Ibland saknar jag dig i tråden men kom inte tillbaka till hem här galenskapen. Jag undviker det så mycket som jag kan men är för nere i skiten för att hålla mig borta. Hoppas vi aldrig ses igen!

Nämenförfan syster! Vi måste ju hitta något att hata tillsammans.
Jag saknar lite grejen att gå in på kvällarna och verkligen hata. Produktion, deltagare, trådskribenter, whatever.
Det är hatet som håller mig alert och "trevlig".

MVH/Gnomegirl.
Bannlyst
Straffet blir att Pedram kommer in och berättar hela ”Titanic” 😎😎
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Det är så sorgligt att Adrian har en fin tjej därinne som är kär i honom. Hans extremt egoistiska och ytliga personlighet har fått mig att inte ens kunna ligga med honom för en kväll. Han kan fan inte vara bra i sängen. Urk. Den kvinnan som ingår en relation med honom efter det här måste ju vara en kvinna från helt ojämställda relationer eller någon som lever kvar på 1800-talet. Tänk att behöva handla. laga mat och städa efter honom. Man kan fan inte hinna ha ett arbete då. Thaifru för AD om 10 år?
Men snälla han är ju gay
2021-04-27, 21:40
Medlem
basiss avatar
Suck, Adrian fortsätter med sitt skit, ut med fan 🖕🏼
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så är det. Men även straff är roliga att se på. När t.ex. Adrian blir tjurig - hur kul som helst.

Jovisst. Men beroende på vad det blir för straff så kan det bli så att dom inte gör nåt mer bus resten av veckan. Bara sitter av tiden i lilla BB för att dom inte vill riskera straff.

Nu är det ju BB som uppmanat dom att vara roliga.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skitregler i år. De fick en kyl/frys full med vanlig mat. Dompa fick 6pack elefantöl.

Vad är det för mening att ens fördela dem?! Har dem orsakat hela högen alkoholism så dem måste ge dem för att slippa abstinensbesvär eller vad är problemet? Avskeda hela produktionen
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Haja hans min om han fick flytta över och vara ett barn?

Oj oj.. det skulle ligga ett hästhuvud utanför produktionens kontor imorgon om det hände.
Vore great att få Dompa istället.. då är det komplett med de fyra jag vill ha i finalveckan
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var fan det sjukaste ögonblicket i årets bb när Adrian blir sur och vägrar först gå ut ur lilla BB för att han tror att det är en tävling om att diska

Hade det varit en immunitetstävling så hade han köttat disken på stubinen och det är det som är grejen med AD. Bara om det är något stort han kan vinna på det och som gynnar honom. Han är så jäkla ful alltså!
Medlem
Chandler Bings avatar
Fy faaaaaan va jobbig Oljudith är nu. Jisses

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in