2021-04-27, 19:34
Medlem
Kan inte Ljudith läsa på riktigt eller skämtar hon om det?
2021-04-27, 19:34
Medlem
Pedram har alltså ett knogjärn hemma... Ja, det kan man ju ha. Fast tror ju inte han har ett i samlarsyfte.
2021-04-27, 19:35
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
+1 på den!

Jag är nästan övertygad om att AD kollat in Lennie en hel del och apar efter hans taktik.

Ja, Lennie körde fulspel, o ingen reagerade på det. Mergim bekräftade ju det nu när han kom in, att han inte alls var som i huset. Och det förstod man när man såg honom. Ingen normal människa agerar så.

han tog inspiritation från denna filmen och körde sin autistiska stil, precis som A.D gör på sitt sätt...

https://www.imdb.com/title/tt0227445/

inte bra att dom lyckas lura folk. Han vann nästan....
2021-04-27, 19:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ja, Lennie körde fulspel, o ingen reagerade på det. Mergim bekräftade ju det nu när han kom in, att han inte alls var som i huset. Och det förstod man när man såg honom. Ingen normal människa agerar så.

han tog inspiritation från denna filmen och körde sin autistiska stil, precis som A.D gör på sitt sätt...

https://www.imdb.com/title/tt0227445/

inte bra att dom lyckas lura folk. Han vann nästan....

Hahahaha du tar alltså Mergim Fekas ord på det?

Tror personligen Lennie var 100% real. Han levde ut det utan att skämmas.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
en varsin kunde de väl ha kostat på
Precis! Det är väl det normala. Så fjantigt att spara in på en sån sak. Lågbudget deluxe.

PS. Joel försäger sig igen: "Jag har en kund som har berättat om sitt swingersliv". Pinsam tystnad bland övriga.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tyvärr kommer Simon nominera Madde igen...

Förhoppningsvis blir Nardos nominerad. Tror att både Tanja och Madde kan nominera henne.

Låt mig säga att man inte e förvånad

jag utgick dock ifrån att dom skulle se till så alla som i röda sovrummet o ta gröna sovrummets kamera till lilla BB.....uppdragsrummet...

men d e klart dom ska cencurera...

Just därför ska dom inte lura tittarna som dom försökte innan att rösta vilken kamera som skulle bli utegårdskameran... INGEN kamera ska bli utegård kamera. Är alla på utegården ska DC vara där ..... enkelt.
Medlem
ta bort dagiskameran nu från dc
2021-04-27, 19:38
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha du tar alltså Mergim Fekas ord på det?

Tror personligen Lennie var 100% real. Han levde ut det utan att skämmas.

Inte bara hans ord. Tro du verkligen Lennie är så som han var i huset på riktigt....?
Nej, ser du han ute, på sitt jobb eller i vardagen så är han inte så.
2021-04-27, 19:39
Medlem
Simon står i poolrummet och dricker starksprit!
Det är kommer spåra ur fullständigt!
Pojken kommer bli psykotisk, knulla pellefant i ett sinnestillstånd likt en Lars Norén pjäs i tron att det är Madde.
Efter det käkar han lim och batterier tittandes in i kameran i hopp om att få all uppmärksamhet i huset.

Somnar med kiss och bajs i hela kalsongen, kräka på kavajslaget och mascara runt hela ögonen i badrummet.

Blir en fin kväll för dig det här Simon!

MVH
2021-04-27, 19:39
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis! Det är väl det normala. Så fjantigt att spara in på en sån sak. Lågbudget deluxe.

PS. Joel försäger sig igen: "Jag har en kund som har berättat om sitt swingersliv". Pinsam tystnad bland övriga.

Är ju mycket troligare att han menar butiksjobbet? Än att han skulle sälja sex, eller vad fan det är du försöker sprida för dynga.
2021-04-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Inte bara hans ord. Tro du verkligen Lennie är så som han var i huset på riktigt....?
Nej, ser du han ute, på sitt jobb eller i vardagen så är han inte så.
Det är han visste. Jag har sett honom på gymmet, i mataffären, på restaurang, på promenad, i hans lägenhet, i trappen, i hissen, i hallen, genom hans kamera på datorn och han är EXAKT samma person.
2021-04-27, 19:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är ju mycket troligare att han menar butiksjobbet? Än att han skulle sälja sex, eller vad fan det är du försöker sprida för dynga.
Jo, att en kund som är inne i en butik börjar prata om sitt sexliv är ju helt troligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in