att ha fångat en super-fisk som Madde och ändå bara "nja, finns bättre i sjön" och lobba
jag hittar bättre sen
Precis Madde förtjänar bättre för det där är inget att försöka hålla fast vid. AD har noll koll på hur man behandlar kvinnor verkar det som och han är alldeles för egoistisk. Skulle inte förvåna mig om han är snål också, han kanske är så snål så han skriker när han skiter.
Skojade precis Nardos och Juddan precis om Auschwitz?
Gaskammare? Hörde jag rätt? Osmakligt
Med tanke på Isabel och Kim Kamal som blev utkastade förra året.
Problemet här är att gris-AD vet exakt vad han sysslar med.
Han har tjuvlyssnat i toaletten, medan Mmadde pratade om sina känslor.
Så imorgon blir det lätt för AD att skylla ifrån sig allt på att Juel skvallrat i slussen, istället för att säga sanningen att han tjuvlyssnat, den snikne bastarden! Se och lär.
Oh ja! Han är en klockren psykopat! Vidrig, asvidrig!
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha där har vi det!
AD's nya profilbild till Facebook
Kan han inte berätta något annat än filmer han sett 100 gånger? Nej nu är det dags att stänga ner, orkar inte lyssna. Har sett filmen så slöseri med tid.
Precis allt ska hänga på Madde och om AD satt på muggen och lyssnade så får han ta steget och fråga Madde vad som menades med det som sades? Joel är ett klantarsel och taktlös och är inte rätt person att berätta något djupare för. Bara att säga JA eller NEJ kan kännas som man har sagt för mycket!
att ha fångat en super-fisk som Madde och ändå bara "nja, finns bättre i sjön" och lobba
jag hittar bättre sen
Fel kön vettu.
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
okej vi kan förlora Madde redan i natt pga fnitterattack
dödligheten har varit uppemot 30% de sista åren
Men what a way to go! Bättre än av brustet hjärta, kan hända. Googla på takosubo/broken heart syndrome... kräver iofs lite mer förtvivlan/stark känsloyttring.