Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Nej Judith och Dompas felsteg når inte ens hälften av det Pedram gjort och det är beklagligt hur man kan vara så jävla noga med att syna deras misstag med lupp när Pedram ger sig på tjejer som knappt "KAN" försvara sig och sen glöms det bort och han upphöjs till skyarna. Jag röstade efter mina värderingar för jag skiter just nu i taktiskt röstande då detta är viktigare för mig.
Sånt här sänder verkligen ut skeva signaler då man är jävligt noga att trycka till vissa i huset när regelbrott upptäcks men man friar Pedram som ger sig på tjejer som har blackout, tjejer som sover för att tillfredställa sig själv??? Så jävla lågt av Tv4 Produktionen så jag kräks. Vad är det för skillnad på dessa incidenter? Varför går inte BB igenom Pedram/Tanja och Pedram/Tess materialet igen och försök säg sen att det är rättvist att Dompa och Judith ska hängas ut Media???
Otroligt är det fan. Men det säger ju också mycket om vad det är för människor bakom rösterna för Pedram. Att Judith drog av Emelies kjol har folk skrikit om så högt här och gör det ÄN IDAG! Men så fort det är en man som har gjort något och tiden gått lite så är han plötsligt en hjälte igen, som ska ”sätta Emelie på plats” om han är kvar, ursäkta VAD I HELVETE?! Är det därför folk röstar kvar han nu, för att fortsätta ”sätta kvinnor på plats”? Men vad bra, rösta så ni och hoppas ni är nöjda. Men inte ett jävla gnäll till om andra som gjort övertramp.
Du, Mouchino och OscarOrso ska däremot ha egna stjärnor på himlen som skriver så vettiga saker ang detta.