2021-04-26, 18:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Madde förbjöd honom igår att använda mössa.

Va! Bra Madde.. tror att hennes brev hemifrån gav henne lite jävlaranamma
2021-04-26, 18:55
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Helt off topic. Ursäkta språkbruk i dag. Är Dubbelt irriterad, som om inte (icke)bekymmer i huset vore nog, heeelt plötsligt är min bostad invaderad av, nu mer fd, särbo som bråkar om en jävla jacka. Jackan skiter jag i, men inte ton och argument. NU hade jag egen omröstning: 7 år gick i graven i kväll. Det sista han skrek: DU höjer inte tonen! Jag satt här och skrev om annat, ton??? Hej då var allt jag svarade... Singel solokvist? Ja 🤔..😀!
On Topic: Go Tanja! ❤
❤❤❤
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ja .. Tanja gå och "platta håret"!!!!!!

Men be FÖR GUDS SKULL inte Mergim om hjälp.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
OMG, helt missat detta. Inte särskilt förvånande ändå. Säkert ngt religiöst tvångsgiftermål sedan tidigare.. Hon får la kanske inte ens titta på tv kan man tänka sig.

Han berättade det först för AD, sen Nardos och Steph och att han ska säga att han "fucking love her" när han kommer ut. Nej kanske inte men jag hoppas hon lägger benen på ryggen för det där är inget att hålla sig fast i när stormen kommer!
2021-04-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Exakt och jag tyckte alltid att Pedram körde den där härskartekniken med Tess också. Svarta blickarna, vridandet med huvud och axlar och manipulerade henne just för att han kunde. Han körde sitt snack och jiddrade med henne och talade i gåtor. Att han ens fick henne att lyssna, Nej det kommer inte bli bra. Frågan är om tjejen på utsidan ens vill ha honom efter detta? Han är en dubbelperson och en läskig sådan.
Tess var ju också den enda som vågade säga till honom. När han satt där med sina svarta ögon och stirrade så röt hon ju ändå ifrån
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
❤❤❤
👀👀👀 bästa beskrivning för nu.
Medlem
Ridnes avatar
Stör mig som fan på att Nardos hänger Tanja i trasorna sedan hon insåg att:

* Det antagligen är Tanja som lägger nomineringspoäng på henne
* Både Dompa och (vem var det mer?) tror att Tanja och Simon kommer sitta i final.

Det är så genomskinligt. Hon har aldrig brytt sig ett skit om Tanja förut men nu är hon alltid där hon är.
Medlem
Mouchinos avatar
Är det verkligen ingen som har klipp på Pedrams ångvältande på Tess och Tanja?
2021-04-26, 18:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men be FÖR GUDS SKULL inte Mergim om hjälp.

Haha neeej han ska hålla sig lååångt borta
2021-04-26, 19:00
Medlem
Citat:
Helt off topic. Ursäkta språkbruk i dag. Är Dubbelt irriterad, som om inte (icke)bekymmer i huset vore nog, heeelt plötsligt är min bostad invaderad av, nu mer fd, särbo som bråkar om en jävla jacka. Jackan skiter jag i, men inte ton och argument. NU hade jag egen omröstning: 7 år gick i graven i kväll. Det sista han skrek: DU höjer inte tonen! Jag satt här och skrev om annat, ton??? Hej då var allt jag svarade... Singel solokvist? Ja 🤔..😀!
Bra där.
2021-04-26, 19:02
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det verkligen ingen som har klipp på Pedrams ångvältande på Tess och Tanja?
Här finns en av gångerna när han blir "svart" gentemot Tess. Riktigt creepy.
https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
2021-04-26, 19:02
Medlem
Citat:
❤️❤️❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in