2021-04-26, 19:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sa hon så? På riktigt?? Fick typ andningsbesvär här av hennes egotripp!

Japp.. Hon låg och snackade skit om honom i sängen med Joel och Nardos efter grälet de hade efter svartsjukespelet i turkosa sovrummet.. Hon sade att han var en douchebag också. Men det säger hon ju jämt. Och att han var värdelös sade hon i samma sekvens också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Otroligt är det fan. Men det säger ju också mycket om vad det är för människor bakom rösterna för Pedram. Att Judith drog av Emelies kjol har folk skrikit om så högt här och gör det ÄN IDAG! Men så fort det är en man som har gjort något och tiden gått lite så är han plötsligt en hjälte igen, som ska ”sätta Emelie på plats” om han är kvar, ursäkta VAD I HELVETE?! Är det därför folk röstar kvar han nu, för att fortsätta ”sätta kvinnor på plats”? Men vad bra, rösta så ni och hoppas ni är nöjda. Men inte ett jävla gnäll till om andra som gjort övertramp.

Du, Mouchino och OscarOrso ska däremot ha egna stjärnor på himlen som skriver så vettiga saker ang detta.
Trovärdigheten hamnar på noll när man samtidigt försvarar psykiskt misshandel.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fick precis ett gammalt klipp så vi kan påminna om oss Pedrams härskarteknik, han står över henne som han har makten över Tess! TITTA PÅ DETTA INNAN NI RÖSTAR PÅ DEN DÄR SKUMMA LIRAREN.

5.43 ca

https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
4.40 skulle jag förslå om jag var du.
2021-04-26, 19:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Otroligt är det fan. Men det säger ju också mycket om vad det är för människor bakom rösterna för Pedram. Att Judith drog av Emelies kjol har folk skrikit om så högt här och gör det ÄN IDAG! Men så fort det är en man som har gjort något och tiden gått lite så är han plötsligt en hjälte igen, som ska ”sätta Emelie på plats” om han är kvar, ursäkta VAD I HELVETE?! Är det därför folk röstar kvar han nu, för att fortsätta ”sätta kvinnor på plats”? Men vad bra, rösta så ni och hoppas ni är nöjda. Men inte ett jävla gnäll till om andra som gjort övertramp.

Du, Mouchino och OscarOrso ska däremot ha egna stjärnor på himlen som skriver så vettiga saker ang detta.

Du är också vettig och har fina värderingar!

Kolla in detta: https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
2021-04-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Eller så är det så att hon ändrat strategi eftersom hon inte får gehör för sitt skitsnack om Tanja.. ingen höll med förutom Mergim och tittarna var inte positiva heller så hon ändrade strategi till rövslickande istället.
Dock så är hon bra i vissa lägen.. Hon kan sätta folk på plats ibland men oftast tycker jag att hon bara är too much
Tanja och Simon till final ja.. Hoppas så att de sitter kvar till sist <3
Tror pedramsurelie-gate fick henne VAKNA. Hon är inte dum i huvudet på det viset. Min vän sa, innan bb, en ung brud med 0 öron och 10 munnar...😳
2021-04-26, 19:15
Medlem
Har mössan bytt sin attiralj mot ett par glasögon?
2021-04-26, 19:15
Medlem
Mergims taekwondotränare måste vara samma som var med i 100 höjdare för längesedan.

EDIT

Där konfirmerade han det.
2021-04-26, 19:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tror pedramsurelie-gate fick henne VAKNA. Hon är inte dum i huvudet på det viset. Min vän sa, innan bb, en ung brud med 0 öron och 10 munnar...😳

Haha det summerar henne rätt bra ja
2021-04-26, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Allt blir bättre! ❤ det gör bara ont en stund... favvo i repris 😳
Jag vet, jag vet. Men den stunden är inte kul. Men häng med oss så kanske det kan kännas lite lite bättre.
2021-04-26, 19:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
4.40 skulle jag förslå om jag var du.

Ja det var det jag mena. Kolla på honom, lyssna hur stört beteende Pedram har. Står över henne för att hon ska känna sig mindre. t.om Steph säger åt Pedram att sätta sig på Tess nivå.
2021-04-26, 19:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du ser, då orkar de inte ens anstränga sig att titta på skiten live.

Exakt, så att de visade det en gång, fine, men inte varje vecka när de kommer ihåg att göra det.
Alltså, vad har han för gräddfil? Syrran i studion och tillåts kommunicera med tittarna varje vecka för att göra tittut? Det är säkert andra som skulle vilja hälsa till någon där hemma. Allt kommunicerande med utsidan via kameror var ju tidigare förbjudet. Kommunicera med BB är en sak, typ får vi göra xxxx, men inte mer.
2021-04-26, 19:19
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså den här videon bevisar och speglar den Pedram som låg bakom Tess och ville visa vem som bestämmer. Förnedring och nedvärdering verkar vara hans grej!

https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-26 kl. 19:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in