2021-04-26, 13:04
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Får väl Flashbacks till 10-15 år sen, när hon kunde knyta skorna själv?

HAHAHAHAHAH du dödar mig 😂
2021-04-26, 13:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Men hon har rätt stor byst till hennes korta kropp. Mycket möjligt att det orsakar ryggproblem.

Tur att hon har gumpen på andra sidan som motvikt
2021-04-26, 13:08
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tur att hon har gumpen på andra sidan som motvikt

Hahaha perfekt balanserad 😂
2021-04-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han har ångrat sig igen. Bra Joel. Kämpa!

Jag missade, sa han vad anledningen till varför han mådde så dåligt?
2021-04-26, 13:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokbjorn
Tänkt mycket på familjen. Han har ju mycket "oavslutat" eller nyss påbörjat, på utsidan.
2021-04-26, 13:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Två minuter senare har Nardos gjort det till att handla om henne. "Jag har gråtit under täcket, HUE HUE HUE HUE CHKK CHKK CHHK, jag vill inte nån ska se!"

Hon gör väldigt ofta så när någon annan vill öppna upp sig och prata, hon vänder samtalet till att handla om henne istället.

Dock tror jag inte hon gör det för att medvetet vara "elak", utan jag tror tyvärr hon inte besitter på speciellt mycket social kompetens när det iaf handlar om samtal, och att förstå och känna in andra.
Sedan verkar hon ju ha lite svårt att förstå. Jag vet inte riktigt om det är svenska språket eller om hon saknar det som gör att man förstår text och samtal överlag för även i tävlingar hat hon väldigt svårt att förstå brevet med "spelreglerna", och när hon pratar med någon består väldigt mycket av att hon bara repeterar det den andra personen sagt. Ibland till och med om hon menade något helt annat i början av samtalet.
Sedan kan jag i några tillfällen tycka att hon säger och resonerar klokt när det bara är hon som pratar om något. Så det verkar som att hon, enligt mig, har svårt att ta in sådant som kommer från andra i form av text och samtal.
2021-04-26, 13:16
Medlem
Blaisens avatar
Underbart att Tanja börjat yoga och meditera igen. Hon går helt in i det också. Låter inget störa hennes koncentration i meditationen Det är så hon får sin styrka.
Joel skulle behöva meditera också. Nice att BB fixar rätt musik också ❤
2021-04-26, 13:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokbjorn

Han var inte supertydlig, men han hade tänkt mycket på utsidan, familj och vänner, och bara varit så himla ledsen varje natt i snart en vecka. Det är ju inte helt ovanligt att deltagare drabbas av någon konstig kombination av hemlängtan och ångest över att behöva lämna huset när säsongen lider mot sitt slut..
2021-04-26, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nu kör hon kundaliniyoga.

Tack!
Hoppas det här kommer igen. Yoga med Tanja
2021-04-26, 13:20
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon gör väldigt ofta så när någon annan vill öppna upp sig och prata, hon vänder samtalet till att handla om henne istället.

Dock tror jag inte hon gör det för att medvetet vara "elak", utan jag tror tyvärr hon inte besitter på speciellt mycket social kompetens när det iaf handlar om samtal, och att förstå och känna in andra.
Sedan verkar hon ju ha lite svårt att förstå. Jag vet inte riktigt om det är svenska språket eller om hon saknar det som gör att man förstår text och samtal överlag för även i tävlingar hat hon väldigt svårt att förstå brevet med "spelreglerna", och när hon pratar med någon består väldigt mycket av att hon bara repeterar det den andra personen sagt. Ibland till och med om hon menade något helt annat i början av samtalet.
Sedan kan jag i några tillfällen tycka att hon säger och resonerar klokt när det bara är hon som pratar om något. Så det verkar som att hon, enligt mig, har svårt att ta in sådant som kommer från andra i form av text och samtal.

Det är nog riktigt bra observationer men sen tillhör hon ju ego-generationen också. Hon vill som många i huset stå i fokus men hon toppar ligan när det gäller att styra över allt till att gälla henne, tätt föld av Mergim, Pedram och Emelie.
2021-04-26, 13:20
Medlem
Citat:
Hahaha inte jag heller men de var jättevanliga när folk använde mycket inneskor, i alla kretsar, nu är det kanske inte så vanligt längre. Min pappa kallade dem för bottiner

Yaaa Vad nice med ett till ord i mitt förråd! Bottiner. Får se om Judith lyckas kläcka fram något av orden

Citat:
Underbart att Tanja börjat yoga och meditera igen. Hon går helt in i det också. Låter inget störa hennes koncentration i meditationen Det är så hon får sin styrka.
Joel skulle behöva meditera också. Nice att BB fixar rätt musik också ❤

Tanja! Varit igenom så mycket skit. Hon motiverar tom mig till att börja yoga. Till och med Pedram som stod och fnissade nervöst har lagt sig ner för att vila.

Nu ska jag återgå till golvet hejhej
2021-04-26, 13:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tack!
Hoppas det här kommer igen. Yoga med Tanja

Tipsa BB

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto