Joel - helt oförstående om precis allt, och tror Kardashian familjen är vår tids gudar.
Judith - hetero tjej som inte lyckas fånga killarnas intresse och kallar sig därför lesbisk.
Pedram - liten skit som måste supa ner sina ”offer” för att ha en chans till sex.
Tanja - otroligt skön tjej som lever livet i nuet. (Jag vill mer än gärna ha henne som vän).
Mergim - falsk liten kille som ingen kan lita på någonsin.
Emelie - rolig att följa i ett program som BB, men vem vill åka till Ystad för att lära känna henne bättre?
Adrian - tråkigaste och mest falska personen jag någonsin lagt tid på att försöka förstå. Otroligt oskön som jag mer än gärna skulle spöa skiten ur i ringen där hans påhittade personlighet skulle komma fram. Joels pyjamas och tomtemössa är som klippt och skuret för denna mentalt störda personen.
Simon - osäker kille med mycket bagage verkar det som. Skulle han släppa taget om kamerorna i huset så skulle jag kanske tro på vad han säger.
Nardos - har BB kollat hennes legitimation? Är hon verkligen äldre än 12 år? Barn på dagis är mycket klipskare än henne. Vad betyder hennes läte eyyyy..? Är det ens lagligt att skrika så högt?
Dennis - lite skön men även oskön.
Madde - en tjej som låst sig i en förälskelse. Så synd att hon inte ser de vi tittare ser. 34 och letar spermier till sina ägg.. släpp tanken om pojken Adrian, han kan inte ens koka ett ägg.
Som jag sagt. Nardos och Mergim tycker att huset är perfekt. Hittar nya "riktiga" vänner där. Men problemet är att det kan inte fly från er som de gör i det riktiga livet.