2021-04-24, 12:06
Medlem
Lite kul att peddo säger att han aldrig blir sur för att han hänger löst, på klippen om dramat igår , är bara skit sur nu istället för att Nardos rösta på han , hennes eget val inte Emelie även om hon hinta nått om det. Så är det Nardos val i slut ändan .

Men kolar man på klipp och avsnitten är han sur varje gång han har hängt löst och förlorat i tävlingar . Vaddå aldrig sur Hahahha fake han är
2021-04-24, 12:09
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Verklign helt otroligt slänger ifrån sig allt ansvar "jag är ett offer" nej du har under hela vecka eldat på stämingen genom ditt jävla paktpratande och skit igår blev du påkommen med ditt fulspel och blev konfronterad över det

Fan vad du eldar på om Emelie allan, lugn jag kommer röstar på Simon varje gång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Lite kul att peddo säger att han aldrig blir sur för att han hänger löst, på klippen om dramat igår , är bara skit sur nu istället för att Nardos rösta på han , hennes eget val inte Emelie även om hon hinta nått om det. Så är det Nardos val i slut ändan .

Men kolar man på klipp och avsnitten är han sur varje gång han har hängt löst och förlorat i tävlingar . Vaddå aldrig sur Hahahha fake han är

Han är så jävla sur för att han sitter löst. Han tål ingenting. Nu försöker han se bra ut och säger så men han låg i sovrummet HELA torsdagen efter harakirin och surade, han satt i sovrummet hela eftermiddagen igår och surade. UT med idioten
Medlem
hittanemoos avatar
Ändå fint att bitter-Emelie bryr sig lite om lille Joel <3
2021-04-24, 12:10
Medlem
Ridnes avatar
Jag missade Pedrams utbrott på Emelie igår och kollade i efterhand..

Sorry Pedram, men du förlorade min röst på Måndag. Inte ens för att savea Simon och Tanja kan jag med att rösta på honom nu. Förstår vad Emelie menade med "sitta där med sin stora kuk och köra härskarteknik" nu. Dessutom fick jag flashbacks till hur han slemmat efter Tess och Tanja. Usch!

Som en maktkåt maffiaboss med ett hästhuvud att leverera i bakluckan så satt han där manspreadande och gestikulerade och klappade händerna medan han kastade ur sig floskel efter floskel. Han hade säkert spelat upp scenen i huvudet i flera timmar innan han slog till.

Alla tre var idioter igår. Skiter i vem som lämnar nu. Kommer inte rösta på nån.. Möjligtvis Madde för att hon är godhjärtad och normal åtminstone.
2021-04-24, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Utifrån dramat så ska Emelie ut!

Emelie kommer i andra hand här.. Pedram måste ut nu om Tanja och övriga ska kunna vinna. Stannar han kvar är pakten Adrian,Pedram,Judith ett faktum och Adrian lockar med Madde, Pedram har med sig Nardos och Judith lockar in Joel utan hans vetskap..samt att Dennis kanske hakar på. Tänk innan ni röstar.
2021-04-24, 12:13
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Affärskvinnan Tanja ska släppa smyckeskollektion när hon kommer ut men vet inte vad smyckena ska kosta
Undrar hur många hon komma suga av för att hon skall förverkliga sin idiotdröm som kommer fallera. Hon knullar sig fram i allt hon gör
2021-04-24, 12:14
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Undrar hur många hon komma suga av för att hon skall förverkliga sin idiotdröm som kommer fallera. Hon knullar sig fram i allt hon gör

Först ska hon suga av sin täta farsa för lite startkapital.
2021-04-24, 12:15
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Sorry Pedram, men du förlorade min röst på Måndag. Inte ens för att savea Simon och Tanja kan jag med att rösta på honom nu. Förstår vad Emelie menade med "sitta där med sin stora kuk och köra härskarteknik" nu. Dessutom fick jag flashbacks till hur han slemmat efter Tess och Tanja. Usch!

Som en maktkåt maffiaboss med ett hästhuvud att leverera i bakluckan så satt han där manspreadande och gestikulerade och klappade händerna medan han kastade ur sig floskel efter floskel. Han hade säkert spelat upp scenen i huvudet i flera timmar innan han slog till.

Alla tre var idioter igår. Skiter i vem som lämnar nu. Kommer inte rösta på nån.. Möjligtvis Madde för att hon är godhjärtad och normal åtminstone.

Vi tänker så lika min käre Ridne. Exakt det skrev jag i natt (efter att tidigare kampanjat för Pedram). Han visade verkligen maffia-tendenser igår och hans ortenspråk om att vända hans egna lillasyster (Nardos) mot honom. Orkade inte. Och att han satt allierad med Mergim och Adrian. Urk.

Madde är inte nominerad, men jag funderar på att rösta på Dompa för att öka sannolikheten att Mergim eller Pedram åker.
2021-04-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

+10000
2021-04-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa ”Adrian jag försökte få dig att sova med mig igår”
Adrian svarade ”jaha jag minns inte det”

Madde skratta. Som vanligt. Adrian ljuger. Som vanligt.

Madde är så förlorad i sin kärlek till Adrian.
Adrian är största skiten jag någonsin sett i ett reality program.
2021-04-24, 12:17
Avstängd
Emelie börjar direkt, tog hon inte sin 24h igår? mytoman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in