Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Jag missade Pedrams utbrott på Emelie igår och kollade i efterhand..
Sorry Pedram, men du förlorade min röst på Måndag. Inte ens för att savea Simon och Tanja kan jag med att rösta på honom nu. Förstår vad Emelie menade med "sitta där med sin stora kuk och köra härskarteknik" nu. Dessutom fick jag flashbacks till hur han slemmat efter Tess och Tanja. Usch!
Som en maktkåt maffiaboss med ett hästhuvud att leverera i bakluckan så satt han där manspreadande och gestikulerade och klappade händerna medan han kastade ur sig floskel efter floskel. Han hade säkert spelat upp scenen i huvudet i flera timmar innan han slog till.
Alla tre var idioter igår. Skiter i vem som lämnar nu. Kommer inte rösta på nån.. Möjligtvis Madde för att hon är godhjärtad och normal åtminstone.
Vi tänker så lika min käre Ridne. Exakt det skrev jag i natt (efter att tidigare kampanjat för Pedram). Han visade verkligen maffia-tendenser igår och hans ortenspråk om att vända hans egna lillasyster (Nardos) mot honom. Orkade inte. Och att han satt allierad med Mergim och Adrian. Urk.
Madde är inte nominerad, men jag funderar på att rösta på Dompa för att öka sannolikheten att Mergim eller Pedram åker.