2021-04-23, 17:18
Medlem
Paladins avatar
Peddie kommer INTE släppa detta i första taget!
2021-04-23, 17:18
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos kände sig sviken för att hon inte är Pedrams nummer 1. Den enkla förklaringen. Bebishjärna.

Fattardu tänker okej tänka lite fattardu hjärtat jaba x 100
2021-04-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos är patetisk. Hon vill att alla ska ha henne som nr 1 annars kastar hon dem åt helvete och röstar på dem. Vilken fjant hon är..

Hahaha exakt
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Angående snacket mellan Adrian-Mergim-Nardos

Det är uppenbart att Adrian främst blev chockad över att Emelie uppenbarligen spelar spelet precis som han själv gör. Han har haft sina aningar men att få bekräftat vilket fulspel Emelie har kört med hade han nog inte räknat med.

Mergim mår bäst när andra mår sämst och nu när det är spänningar i huset äter han mentala popcorn. Märktes att han genast återfick färg i ansiktet när han fick bekräftat att hans älskade Adrian inte hade röstat på honom. Oavsett hur många "jag bryr mig inte" han slängde ur sig märkes det väl att han återfick självförtroende i huset.

Nardos har ju samma hjärnkapacitet som en panda, att Emelie hjärntvättar henne till att dansa efter hennes grötiga pipa är väl nästan jämförbart med att en sinneslö blir lurad på pengar? Kan man verkligen blamea Nardos för detta? Hon gjorde definitivt valet själv men hon är även otroligt naiv och lättmanipulerad.

Joel och Adrian tror att det är prins William som har dött

+1 på den men Nardos har väääldigt fokus på sig själv och ljuger på Oscarsnivå, som nu med Pedram.

Men jag gillart men säger Pedram nu att han står närmare Nardos än de i s1 får han INTE min röst.
Han kommer inte låta det här passera obemärkt.....hoppas jag
Medlem
[quote=Mouchino|75616546]AD kommer skapa något av detta och sen dra sig tillbaka själv för att inte hamna i skottlinjen! Han är så feg och hur länge har han inte smugit omkring och lyssnat av allt med sina nyfikna öron. Han är skenhelig och beter sig som ett svin när han inte tror att någon ser.

Vem skulle som AD efter man fått en tillrättavisning om att inte klippa sina tånaglar blir stött och därefter sätter sig i Joels säng och petar ur nagelrester och skit som en slags payback?

Bara en sån grej säger mig jävligt mycket om AD![/QUOTE

Är det inte jävligt sjukt att Adrian röstade på Madde utan att det blivit en grej av det? Har ngn ens nämnt det idag?
Medlem
Paladins avatar
Bra Peddie! Grilla nu!
Medlem
codemeds avatar
Förortspeddo goes bananas ikväll?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi måste rädda Pedram!!!!!
Vad ska man rädda som inte behövs rädda då Mergim kommer flyga ut ur huset på Mandag, Folk kommer göra så det är bye bye för intrigmakaren och han vet det att han kommer lämna nu är det mest förstöra det man kan så det är svårt bygga upp det igen!
2021-04-23, 17:20
Medlem
Shtre1s avatar
”Jag är sån, jag kan inte ljuga” du ljög precis när han frågade dig Nardos. För min del gör det inget om hon slänger Emelie under bussen men helvete vad fult det är när man inte tar ansvar för sina handlingar.
Hon som stått och sagt att om man vet vart man har sig själv kommer man inte falla för paktande och ifrågasatt Tanja som ändå stått för att det kan hända om man öppnar dialogen om hur man ska rösta.

Allt hon hävdat att hon inte är kapabel till har hon gjort idag.
Medlem
GangBangTanjas avatar
[quote=Gbg17|75616665]
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kommer skapa något av detta och sen dra sig tillbaka själv för att inte hamna i skottlinjen! Han är så feg och hur länge har han inte smugit omkring och lyssnat av allt med sina nyfikna öron. Han är skenhelig och beter sig som ett svin när han inte tror att någon ser.

Vem skulle som AD efter man fått en tillrättavisning om att inte klippa sina tånaglar blir stött och därefter sätter sig i Joels säng och petar ur nagelrester och skit som en slags payback?

Bara en sån grej säger mig jävligt mycket om AD![/QUOTE

Är det inte jävligt sjukt att Adrian röstade på Madde utan att det blivit en grej av det? Har ngn ens nämnt det idag?
Adrian röstade inte på Madde, Columbo
Medlem
Stummakorianderss avatar
Finns det någon kille i det där huset, förutom Joel och Dennis då, som inte går runt med offerkofta och lättvänd kappa 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi måste rädda Pedram!!!!!
Näääääääääääj han måste åka nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in