2020-10-10, 19:05
Bannlyst
Tja,

Av någon anledning har jag hittat mitt sanna jag, att äta chips, dra till donken på morgonen och proppa i mig med glass och burgare till frukost och givetvis läsk till det, sedan när jag går ut blir det att pressa med 3 cigaretter under 10 minuter. Vänta... Ska tända en cigg nu samtidigt som jag skriver. Sedan till lunch undrar ni? Det blir chips, en redig paket chips, middag? Glömde den. Träna? Glöm det. Duscha? Var 5e dag om jag ens kommer ihåg.

Jag måste säga jag mår.... Så....mycket..... Bättre! Jag känner mig som en gud.

Från att gymma varje dag, jogga samt simma till det och bara äta sallad och inte ens äta äpple då det innehåller för mycket socker till den jag är nu

Jag brukade hela tiden vara fixerad vid att se perfekt ut, vilket jag gjorde inte för så länge sedan som jag så gärna tar paus ifrån, och jag mår så bra utav.

Jag undrar varför jag mår mycket bättre av att ha en livstil som jag har nu? Jag menar jag behöver inte kämpa för något och jag mår så mycket bättre utav det.

Vänta ska tända en till cigg.

Varför kämpar ofta män med att försöka se så snygga ut som möjligt? Bottnar det i dålig självkänsla? Att försöka kompensera för något som saknas innerst inne?

Eller varför kämpar jag med att vara så operfekt som möjligt? Bottnar det i att jag saknar något innerst inne? Eller bottnar det i att jag har riktigt bra självförtroende?
Senast redigerad av .DASH 2020-10-10 kl. 19:12.
Citera
2020-10-10, 19:19
Medlem
sugmag-ses avatar
Är det ens möjligt att röka 3 cigaretter på 10 minuter om man inte stressröker?
Citera
2020-10-10, 19:22
Medlem
Silltunnas avatar
De snyggaste männen är oftast de som levt hårt och inte snålat med droger och alkohol.
Kolla Elvis, Brad Pitt, Johnny Depp m.fl.
Citera
2020-10-10, 19:24
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Snusar som en dåre, sover sporadiskt, äter när andan faller på.

Ja, funkar väl.
Citera
2020-10-10, 19:26
Bannlyst
Ja, det är väl trevligt, men det blir extra trevligt om man sköter sig i veckan för att sen svina ur på helgen, det är den perfekta balansen.

Sluta upp med rökningen, idiotiskt, äckligt och kommer döda dig, annars är det bara att svulla på!
Citera
2020-10-10, 19:34
Medlem
Sillsvins avatar
Soc och försäkringskassan hjäper inte ditt... har man pengar på bankkontot kan man som jag ta ledigt.
Citera
2020-10-10, 19:35
Medlem
Krendels avatar
Jag mår så jävla mkt bättre när jag äter och dricker vad jag vill när jag vill. Har testat att träna och äta strikt diet under längre tid i perioder men nej, det är inget för mig, mår bättre av att äta och göra vad jag vill när jag vill.
Citera
2020-10-10, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Ja, det är väl trevligt, men det blir extra trevligt om man sköter sig i veckan för att sen svina ur på helgen, det är den perfekta balansen.

Sluta upp med rökningen, idiotiskt, äckligt och kommer döda dig, annars är det bara att svulla på!

Bara jag har miljarder på kontot så dör jag lycklig
Citera
2020-10-10, 20:04
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Skit blir ju så mycket godare om man är riktigt utsvulten innan, njutningen blir utspädd annars. Det gäller alla drifter, i alla fall för mig.
Citera
2020-10-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Skit blir ju så mycket godare om man är riktigt utsvulten innan, njutningen blir utspädd annars. Det gäller alla drifter, i alla fall för mig.

Instämmer, föreslår att TS fastar i 18-24 timmar och sen går helt bananas 1-2 måltider inkl röker cigg! Lätt hänt att man går överstyr dock så var försiktig!

Jag har inte knullat på mer än 2 månader så snart är det dags att knulla en till hora, men gissa vad? Inte fan runkar jag på flera dagar innan horbesöket! Kuken ska ju vara sprängfylld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in