Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Ursäkta, men jag måste bara fråga, du tycker inte det används (o)värdesord för att beskriva människornas runt Esbjörn?
P*e*o*i*, h*r*, b*d*a*e*s*a, för att bara nämna några. Vissa har till och med antytts begått mord.
Tänker du att dessa epitet och anklagelser inte är till för att skapa en bra story och försöka att vinna sympatier?
För övrigt har detta inte med politik att göra, det har med en politikers handlande att göra.
Jag hade tyckt exakt samma sak oavsett vilken av partiledarna som än gjort en affär som denna. Om det varit partiledaren som representerar det partiet jag röstar på hade jag krävt hens omedelbara avgång.
Frågan jag fortfarande inte fått svar på av någon är vad du/ni hade tyckt om det var, säg, Maggan som köpt Esbjörns hus på exakt samma sätt som Ebba gjorde.
Det var ju det här med epitet på vissa personer, Binninge var pedofil och dessutom dömd pedofil.
H*ora var ett populärt uttryck hos LN6, Ebba kallades ofta vid detta epitet.
Även bedra*erska kallades hon flertalet gånger, av flera rabiata skribenter.
Du hade inte tyckt likadant om det varit en annan partiledare, det lovar jag dig.
Om vem som helst annan hade köpt huset på samma sätt som den nye ägaren?
Korrekt genomfört köp enligt JB & marknadsmässigt pris på 3.9 milj, vad finns det att tycka?
Ebba gjorde ett exemplariskt köp, om Maggan köpt likadant hade det väl inte varit något att tycka?
Förstår du inte att köpet är korrekt gjort, om någon annan gör ett sådant korrekt köp så grattis.