Citat:
Det är inte mycket jag kan göra när du inte förstår skillnaden mellan. En partiledare och en svennebananvemsomhelst.
I en partiledares yrkesroll ingår att vara offentlig, det ingår att dina val blir granskade.
Jag har en god människosyn, tackar som frågar. Men när du, med din människosyn som präglas av en dyrkan för Ebba. Tittar på min människosyn så förstår jag att den känns skev. Den är ju nämligen logisk.
Du har rätt i att jag skyller enbart Ebba för detta.
Nämen alltså Esbjörn ångrade allt g ju dagen efter när han pratade med sin vän. Enligt ulf så hade han inte ens fattar att han sålt.
Så det du skriver är ju ytligare en efterkonstruktion.
Har jag någonsin sagt att jag tycker Esbjörn saknar rättsförmåga? Det är du själv som hittat på i ditt eget huvud.
Vad jag har sagt är att om man gör affärer med en person med särskilda behov, bör man göra saker extremt långsamt, allt man talar om ska finnas skriftlig för att kunna titta på hemma, man bör se till att den med särskilda behov har en person m d sig hela tiden.
Ebba gjorde motsatsen till detta kan man säga.
I en partiledares yrkesroll ingår att vara offentlig, det ingår att dina val blir granskade.
Jag har en god människosyn, tackar som frågar. Men när du, med din människosyn som präglas av en dyrkan för Ebba. Tittar på min människosyn så förstår jag att den känns skev. Den är ju nämligen logisk.
Du har rätt i att jag skyller enbart Ebba för detta.
Nämen alltså Esbjörn ångrade allt g ju dagen efter när han pratade med sin vän. Enligt ulf så hade han inte ens fattar att han sålt.
Så det du skriver är ju ytligare en efterkonstruktion.
Har jag någonsin sagt att jag tycker Esbjörn saknar rättsförmåga? Det är du själv som hittat på i ditt eget huvud.
Vad jag har sagt är att om man gör affärer med en person med särskilda behov, bör man göra saker extremt långsamt, allt man talar om ska finnas skriftlig för att kunna titta på hemma, man bör se till att den med särskilda behov har en person m d sig hela tiden.
Ebba gjorde motsatsen till detta kan man säga.
Enligt hans brorson så hade Esbjörn förstått han sålde huset. Även sa det till media.
Du vet väl Esbjörn skrev en förlikning? Där han skrev på att han inte ville ta det till rätten? Där han sålde huset? Och tog pengarna?
Att hans ombud har sagt att det gällt pengar?
Varför hittar du på saker hela tiden? Varför vill du Esbjörn ska vara dement? Varför hittar du på saker som polisanmälan?
Varför vill du svenska lagar inte ska gälla Esbjörn? Varför vill du tro att Esbjörn blev berusad av sin vän att skriva på förlikningen?