Citat:
Ursprungligen postat av
eluminium
Gick för en stund sen förbi tessinparken (de geergatan/Valhallavägen )
Låg en knivhuggen person på gatan som fick hjärt/lung räddning.
En person (antar att det var en vän, skrek han är huggen i magen)
Detta var innan blåjuspersonal var på plats.
Sjukt obehagligt
Såg det ut som missbrukartyper? Det brukar sedan länge hänga ett gäng just i den delen av Tessinparken, vid bänkarna utanför ingången till tunnelbanan som vetter mot parken. Några av dem verkar smått aggressiva. En muckade fight med mig när jag passerade en gång.
NTI-gymnasiet ligger inte i den omedelbara närheten, typ 10 min promenad bort mot Gärdet. Denna plats ligger utanför Fältöversten.