2020-10-09, 15:41
Medlem
Nintendokids avatar
Att flera skulle kapitalisera på början var ju givvet
Citera
2020-10-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Beställde burgare därifrån senast i förrgår via Über.

Smaskigt och gott.

Väl värda pengar. Att det nu visar sig reta gallfeber på någon rättshaverist på Flashback när man gör det gör att nästa burgare kommer smaka ännu bättre.

Lycka till med rännskitan! Ett tips är att köpa storpack toarullar från Hemköp, hört att dom har rabatt på dom veckan ut.
Citera
2020-10-09, 15:47
Medlem
Hur ska jag veta att du inte bara skriver detta för att du fick sparken?
Citera
2020-10-09, 15:49
Medlem
Ovcharkas avatar
Ja, jävlar. En burger-kedja där man anställer billig personal och tummar på reglerna. Var är vi på väg?

Nåväl, tråkigt såklart, men inget nytt. Ska man peka på nåt så är det priset. 200 spänn för att äta där?
Citera
2020-10-09, 15:50
Medlem
Tack!
Nyss öppnat i närheten av mig. Käkat där 2 gånger, mycket gott faktiskt pommes va toppen. Men la märket till att det bara var indier i köket, blev fundersam.
Såg att VD Simon kapitaliserat rätt duktigt på denna satsning, om man kollar hans Invest bolag...
Nu är det slut på detta ställe
Citera
2020-10-09, 15:51
Medlem
CassandraCs avatar
nu slutade jag äta skräpmat för många år sedan men jag uppskattar varningen, detta låter som ett riktigt skräpföretag men man får ge den fete lite creds, han vet ju hur man driver ett lyckat företag i sverige
Citera
2020-10-09, 15:54
Vicket mök ! Stor heder till infon, Låter som ett företag som sköts på sann sosse manér
Citera
2020-10-09, 16:25
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Bastard Burgers är mitt favorithak, äter där minst en gång i veckan, billigt och prisvärt!
Hej Rånbögmördare! Har du lust att utveckla den teorin om att det är billigt?
Citera
2020-10-09, 16:26
Medlem
Cannibalizations avatar
Är det så annorlunda på liknande företag i branschen då? Förväntar mig inte direkt hög standard på någon annan motsvarande kedja heller om nu det som står i TS faktiskt stämmer.
Citera
2020-10-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyliool
Brödet är frysbröd från korvbrödsbagaren, dressingarna är maskingjorda och skickas med tiokiloshinkar till restaurangerna och köttet som dom påstar “mals varje morgon”, kan ha stått och oxiderat och blivit alldeles brunt i flera dagar innan det serveras. Veganburgarna som är gjorda av Beyond”köttet” steks på samma grill som köttet (företaget är alldeles för snåla för att köpa separata grillbord för veganburgarna) och slängs därefter in i ett värmeskåp där dom kan stå en hel dag innan dom serveras.

Låter som att TS aldrig arbetat på restaurang. Är väl självklart att ingredienser som dressing kommer i bulkförpackning och att brödbakning lejs ut. Kött kan oxidera en hel vecka innan bäst före datum, och tror inte någon restaurang lagar vegetariska alternativ på separata spisar
Citera
2020-10-09, 16:39
Medlem
Tullamores avatar
Käkat där en gång. Blev magsjuk nåt så in i helvete sen.
Citera
2020-10-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
Låter som att TS aldrig arbetat på restaurang. Är väl självklart att ingredienser som dressing kommer i bulkförpackning och att brödbakning lejs ut. Kött kan oxidera en hel vecka innan bäst före datum, och tror inte någon restaurang lagar vegetariska alternativ på separata spisar

Jag hade också förväntat mig riktigt smaskig info. Det TS beskriver låter ju som något som stämmer in på väldigt många kedjor/arbetsplatser. Klart att systemet med att AF betalar en stor del av lönen utnyttjas. Att ge lågkvalificerade tillsvidareanställning är ovanligt på grund av LAS. Såhär ser det ut på en stor del av arbetsmarknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in