Citat:
Har ett förhållande men en tjej sedan en månad tillbaka så detta förhållande är nytt. Har haft problem när vi ska ha sex att jag inte lyckas bli tillräckligt upphetsad och får svårt att få den att stå ordentligt. Nu har vi enbart testat ha sex en gång och då var jag super spänd i kroppen hade svårt att slappna av och ballen svek mig och blev mjuk. Jag vet inte om jag har Prestationsångest eller något annat? Innan jag blev ihop med henne så knulla jag en annan brud, det var enbart sexuellt mellan oss inget annat. Men då hade jag inga problem att bli stenhård och slakna aldrig och spruta och fick orgasm som vanligt???
Men nu har det låst sig totalt, nu har jag bara rädsla inför sex att jag ska slakna att jag inte ska kunna tillfredsställa henne och misslyckas...! Detta gör mig super stressad och känner en enorm press på mig, och hon börjar bli frustrerad hon säger det inte rakt ut men jag tar upp på dom signalerna av henne. Jag har bara så svårt att slappna av när det kommer till sex med henne vilket är enormt jobbigt! Aldrig haft dessa problem med något annat förhållande innan så jag vet inte riktigt varför det låser sig för mig med henne. Jag älskar henne enormt jag vill tillfredsställa henne och jag vill kunna ha sex som normalt folk men jag vet inte vad jag ska kunna göra för att slappna av och inte tänka så mycket???
Men nu har det låst sig totalt, nu har jag bara rädsla inför sex att jag ska slakna att jag inte ska kunna tillfredsställa henne och misslyckas...! Detta gör mig super stressad och känner en enorm press på mig, och hon börjar bli frustrerad hon säger det inte rakt ut men jag tar upp på dom signalerna av henne. Jag har bara så svårt att slappna av när det kommer till sex med henne vilket är enormt jobbigt! Aldrig haft dessa problem med något annat förhållande innan så jag vet inte riktigt varför det låser sig för mig med henne. Jag älskar henne enormt jag vill tillfredsställa henne och jag vill kunna ha sex som normalt folk men jag vet inte vad jag ska kunna göra för att slappna av och inte tänka så mycket???
Mannen vad fan är det jag läser hur kan man ens hamna i ett förhållande med en individ du inte känner dig bekväm med? Inget illa mot dig jag förstår bara inte, ägget borde komma före hönan. Spendera mer tid med henne, lär känna henne.
Själva grejen med ett förhållande är att ni har en relation som har gått längre än det ytliga lullandet,
ditt problem är inte sex eller dina fysiska prestation ditt problem är relationer. Gå till gymmet, få lite jävla självförtroende och hitta en tjej SOM DU FAKTISKT VILL VARA MED på ett NATURLIGT sätt.
Ingen man kan förvänta sig att alltid kunna dra av byxorna och ha det råaste ståndet uppe och kan kötta 3 timmar, däremot så när du har legat där i den där sängen med tjejen i flera dagar EFTERSOM NI ÄR TILLSAMMANS så kommer du automatiskt känna dig bekväm.