• 1
  • 2
2020-10-09, 12:40
Medlem
Thraxxs avatar
Har ett förhållande men en tjej sedan en månad tillbaka så detta förhållande är nytt. Har haft problem när vi ska ha sex att jag inte lyckas bli tillräckligt upphetsad och får svårt att få den att stå ordentligt. Nu har vi enbart testat ha sex en gång och då var jag super spänd i kroppen hade svårt att slappna av och ballen svek mig och blev mjuk. Jag vet inte om jag har Prestationsångest eller något annat? Innan jag blev ihop med henne så knulla jag en annan brud, det var enbart sexuellt mellan oss inget annat. Men då hade jag inga problem att bli stenhård och slakna aldrig och spruta och fick orgasm som vanligt???

Men nu har det låst sig totalt, nu har jag bara rädsla inför sex att jag ska slakna att jag inte ska kunna tillfredsställa henne och misslyckas...! Detta gör mig super stressad och känner en enorm press på mig, och hon börjar bli frustrerad hon säger det inte rakt ut men jag tar upp på dom signalerna av henne. Jag har bara så svårt att slappna av när det kommer till sex med henne vilket är enormt jobbigt! Aldrig haft dessa problem med något annat förhållande innan så jag vet inte riktigt varför det låser sig för mig med henne. Jag älskar henne enormt jag vill tillfredsställa henne och jag vill kunna ha sex som normalt folk men jag vet inte vad jag ska kunna göra för att slappna av och inte tänka så mycket???
Citera
2020-10-09, 12:48
Medlem
duden83s avatar
Låter som du gör det för stort i ditt huvud.
Förklara för henne att du känner lite prestationsångest för att du bryr dig så mycket om henne och att du vill att det ska bli speciellt första gången (sånt skit får de att smälta ofast. Eller beror lite på hur de är).
Men ni kanske kan hångla lite och du kan göra det skönt för henne (hand, mun).
Medan ni gör det kanske prestationsångesten släpper och soldaten kanske står i givakt så att säga (eller inte, men kanske blir bra ändå).
Hur som helst kanske prestationsångesten släpper lite.

Men det är bara mina råd. Don´t overthink it.
Senast redigerad av duden83 2020-10-09 kl. 12:53.
Citera
2020-10-09, 12:52
Medlem
Låter kanske lite konstigt men testa att ha analsex. Kan vara så att du bara tänder på dominerande saker.
Citera
2020-10-09, 12:55
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Ha förspel nakna så kommer det säkert funka
Citera
2020-10-09, 12:56
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duden83
Låter som du gör det för stort i ditt huvud.
Förklara för henne att du känner lite prestionsångest för att du bryr dig så mycket om henne och att du vill att det ska bli speciellt första gången (sånt skit får de att smälta).
Men ni kanske kan hångla lite och du kan göra det skönt för henne (hand, mun).
Medan ni gör det kanske prestationsångesten släpper och soldaten kanske står i givakt så att säga (eller inte, men kanske blir bra ändå).
Hur som helst kanske prestationsångesten släpper lite.

Men det är bara mina råd. Don´t overthink it.

Det stämmer allt jag gör, måste försöka sluta tänka för det förvärrar bara situationen. Det är ju värt ett försök, det är väl alltid bättre att försöka än att inte göra någonting alls, även om det kanske misslyckas? Får försöka med det du skrev och ta det därifrån.
Citera
2020-10-09, 13:00
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Låter kanske lite konstigt men testa att ha analsex. Kan vara så att du bara tänder på dominerande saker.

Aldrig haft analsex faktiskt, har varit sugen testa & tänder på tanken för det är lite "förbjudet" att göra. Hon skoja första gången när hon såg min dase & sa "Du får inte ta mig i röven med den där iallafall" har varit sugen på det sen hon sa det, för hon kommer få ont men när jag inte får göra något så blir det ännu mer intressant.
Citera
2020-10-09, 13:02
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Ha förspel nakna så kommer det säkert funka

Det är inte så att jag inte tänder på henne, det är att jag bara är så spänd med henne och det känns som jag inte får misslyckas. Och är rädd att jag tänker för mycket och att det kommer få mig att mjukna som förra gången, vilket jag absolut inte vill ska hända igen!
Citera
2020-10-09, 13:05
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Det är inte så att jag inte tänder på henne, det är att jag bara är så spänd med henne och det känns som jag inte får misslyckas. Och är rädd att jag tänker för mycket och att det kommer få mig att mjukna som förra gången, vilket jag absolut inte vill ska hända igen!
Det förstår jag. Men det är inte hela världen att misslyckas. Runka innan så kan du hålla på längre. Sen har ni förspel så får du upp den.
Citera
2020-10-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Fixa lite dubbelhäftande tejp! Så tejpar du fast mobilen på hennes rygg och drar igång lite porr. Sen är det ba att pumpa på!
Citera
2020-10-09, 13:21
Medlem
Citat:
Det förstår jag. Men det är inte hela världen att misslyckas. Runka innan så kan du hålla på längre. Sen har ni förspel så får du upp den.

Sämsta tipset jag hört. Runka innan? Då får han ännu större problem att få upp den. ^^

Runka inte på en vecka innan så kommer du bli så sugen att det inte går att hålla den nere när hon kommer.
Citera
2020-10-09, 13:23
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GutsAndGlory
Fixa lite dubbelhäftande tejp! Så tejpar du fast mobilen på hennes rygg och drar igång lite porr. Sen är det ba att pumpa på!

Tror inte det hade hjälp mig i min situation väldigt mycket nu.
Citera
2020-10-09, 13:25
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:

Det låter som rena motsatsen vad som skulle hjälpa. Tror inte det är någon bra idé att runka innan, då tappar jag bara suget & har ännu mer stress/press på mig när jag ska försöka ha sex sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in