2021-03-28, 16:09
Avslutad
Kings får B.Lemieux - Rangers får 4th 2021.

Rangers fick Lemieux i följande trade: Hayes till Jets för 1st+Lemieux,+cond. 4th.

Lemieux valdes 31st overall 2014 av Sabres. Bästa säsong med 18 poäng, harvat i fjärdekedjan mer eller mindre.
Spelar hårt, forecheckare men tar många onödiga utvisningar.

Kontrakt: är inne på första året av 2årskontrakt - 1,55 M.

Från Rangers håll får man en 4th vilket får ses som en bra return, samtidigt har man ju Kravtsov(!) på ingång. Så man öppnar upp capspace, får en 4th och har bra ersättare redan. Funderar dock på från Kings håll varför man gör trejden.

LW: Iafallo, Athanasiou, Grundström, Lizotte. Man får en fjärdekedjespelare som spelar hårt, kanske saknas lite grit i Kings och man är ju ute efter slutspel. Eller så kanske man har planer på att trejda en av ovanstående vingar?
Senast redigerad av J-dilla 2021-03-28 kl. 16:18.
Citera
2021-03-28, 16:13
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nu ställde Buffalo i alla fall Ullmark som "bara" släppte in tre mål. Så få mål har de inte släppt in sedan fem matcher tillbaka.
Exact, man ska se det positivt.
Också: Banner
Citera
2021-03-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
Jag tror faktiskt att de slår Philadelphia på måndag.
Citera
2021-03-28, 16:28
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag tror faktiskt att de slår Philadelphia på måndag.

lägg in ett bett!
Citera
2021-03-28, 16:31
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Har man inget annat så gäller det ha galghumor att skratta åt för deras stackars fans.
Citera
2021-03-28, 17:03
Medlem
appendixxivs avatar
Philadelphia har förlorat sju av sina tio senaste matcher,har problem med backsidan och målvaktsspelet.
dåligt PK samtidigt som Buffalo är rankat 12 i pp.Kan buffalo få med sig lite utvisningar samt att de högavlönade buffaloforwardsen glimmrar till så kan det väl gå vägen, speciellt eftersom ullmark e tillbaka också.Han hade 91,9 i räddningsprocent innan han blev skadad.någon jefla gång ska de väl vinna.om de har viljan alltså
Citera
2021-03-28, 17:40
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Philadelphia har förlorat sju av sina tio senaste matcher,har problem med backsidan och målvaktsspelet.
dåligt PK samtidigt som Buffalo är rankat 12 i pp.Kan buffalo få med sig lite utvisningar samt att de högavlönade buffaloforwardsen glimmrar till så kan det väl gå vägen, speciellt eftersom ullmark e tillbaka också.Han hade 91,9 i räddningsprocent innan han blev skadad.någon jefla gång ska de väl vinna.om de har viljan alltså

Känns som om de redan har gett upp som lag. Oinspirerat och noll jävlar anamma. Tråkigt för en talang såsom Dahlin att i princip förvägras sin utveckling.
Citera
2021-03-28, 19:50
Medlem
appendixxivs avatar
Loser-mentalitet som verkar sitta i väggarna. Vi minns alla hur O Riley gick ut i en intervju och sa att han hade förlorat kärleken till sporten när han spelade i sabres.
O'Reily som sen vann både selke, con smythe o Stanley Cup året efter han bytte klubb. Riktigt så bra var han ju aldrig i Sabres. Lite sjukt dock att spelare med sina löner inte ens verkar försöka nu, nån motprestation torde vara skäligt även fast det e tufft
Citera
2021-03-28, 19:56
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Loser-mentalitet som verkar sitta i väggarna. Vi minns alla hur O Riley gick ut i en intervju och sa att han hade förlorat kärleken till sporten när han spelade i sabres.
O'Reily som sen vann både selke, con smythe o Stanley Cup året efter han bytte klubb. Riktigt så bra var han ju aldrig i Sabres. Lite sjukt dock att spelare med sina löner inte ens verkar försöka nu, nån motprestation torde vara skäligt även fast det e tufft
Inte mycket att tanka för heller, eller? Finns väl ingen typ Laf i år?
Citera
2021-03-28, 20:04
Medlem
appendixxivs avatar
Nä ingen generational vad jag vet, men där får dilla ta över. Ävvn om de skulle få in en riktigt bra så skulle väl den spelaren också stanna i utvecklingen. Jag menar varför inte
Citera
2021-03-29, 08:33
Medlem
appendixxivs avatar
Calle Järnkrok 11e svensk att nå 10 mål.
Ett pace på 27mål/82 matcher, vilket får ses som mkt bra för honom.
Citera
2021-03-30, 02:16
Medlem
Vegas möter ju Kings om några timmar. Sitter med ett problem: om Vegas vinner med mer än ett mål så vinner jag ca 5500 plus att jag då även har chans på ca 8000 kr till imorgon om bla Ryssland slår Slovenien i fotboll. Vinner Kings eller om det blir oavgjort alt Vegas vinner med bara ett mål så får jag ju ingenting. Det finns en cashout funktion som ger mig 2000 kr om jag väljer det men känns inte aktuellt. Hur hade ni gjort.? Kanske cashat ut trots allt och sätta två bet med 2-3 tre matcher med ca 5 i odds för respektive bet istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in