• 1
  • 2
2020-10-08, 21:55
Medlem
starksmurfens avatar
Ngn som vet vem han är och vilken klubb?
Citera
2020-10-08, 22:02
Medlem
https://live.aftonbladet.se/supernyt...repp.UysK8hlqq

Citat:
En före detta ungdomstränare i en idrottsförening i Göteborg har åtalats för grova sexuella övergrepp på en spelare som vid tillfället var under 15 år, skriver GP.

Åtalet, som väcktes 30 september, rör grova övergrepp då flickan som spelade i laget han tränade anses ha stått i beroendeställning.

Enligt målsägande ska de misstänkta övergreppen ha skett i hennes hem.
Citera
2020-10-10, 21:33
Medlem
Nån som vet nåt?
Citera
2020-10-11, 20:36
Medlem
Stichys avatar
Jag vet vem den utpekade GM är.. gick i samma klass som honom från 3an till 9an.. Jag tror och hoppas att anklagelserna är felaktiga. Jag har ingen kontakt med honom idag men har fått höra "snacket som går" och det ska tydligen gälla dottern till dåvarande flickvän.. att detta kommer fram ca fem år efter att det påstås ha inträffat gör ju att teknisk bevisning måste vara så gott som obefintlig. Det blir ord mot ord och kommer aldrig leda till fällande dom. Tyvärr kommer folket dömma killen i fråga oavsett.

Jag minns honom som en bra kille. Vi båda tillhörde väl dom stökigare i skolan men det är rätt stor skillnad på att vara stökig och att vara fucking pedofil.

Jag tror inte på det..
Citera
2020-10-11, 23:53
Medlem
OddDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stichy
Jag vet vem den utpekade GM är.. gick i samma klass som honom från 3an till 9an.. Jag tror och hoppas att anklagelserna är felaktiga. Jag har ingen kontakt med honom idag men har fått höra "snacket som går" och det ska tydligen gälla dottern till dåvarande flickvän.. att detta kommer fram ca fem år efter att det påstås ha inträffat gör ju att teknisk bevisning måste vara så gott som obefintlig. Det blir ord mot ord och kommer aldrig leda till fällande dom. Tyvärr kommer folket dömma killen i fråga oavsett.

Jag minns honom som en bra kille. Vi båda tillhörde väl dom stökigare i skolan men det är rätt stor skillnad på att vara stökig och att vara fucking pedofil.

Jag tror inte på det..

Initialerna är AK va?
Citera
2020-10-12, 08:11
Medlem
Stichys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddD
Initialerna är AK va?

Eftersom jag tror att han är oskyldig så vill jag inte hänga ut namn. Visar det sig annorlunda däremot så kan man namnge.
Senast redigerad av Stichy 2020-10-12 kl. 08:16.
Citera
2020-10-12, 12:08
Medlem
Någon som har mer information om händelsen?
Citera
2020-10-12, 17:48
Medlem
Ingen rök utan eld....
Citera
2020-10-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tioi2
Ingen rök utan eld....

Utveckla🤔
Citera
2020-10-12, 20:27
Medlem
Stichys avatar
Ingen som har FUP?
Citera
2020-10-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stichy

Jag tror inte på det..

Han får väl börja om i den iranska handbollsligan efter avtjänat straff. https://www.urbandictionary.com/auth...n%20Headbanger
Citera
2020-10-14, 14:12
Medlem
Det gäller Kärra HF.
Initialerna är A.K.
Vad som har hänt eller inte hänt vet bara de inblandade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in