2020-10-08, 17:23
Medlem
Tog ut pengar frn mitt paypal konto imorse till mitt nordea bankkonto, kl 09.27 stod det att verfringen var slutfrd. Kan jag rkna med att ha penarna p kontot imorgon eller kan det drja tills nsta vecka (pga helgen)?
Citera
2020-10-08, 17:28
Medlem
3 bankdagar
Citera
2020-10-08, 17:32
Medlem
Nn som tagit ut senaste dagarna frn paypal och kan sga hur lng tid det tog? (efter att transaktionsstatusen blivit ''verfring till bankkonto - Slutfrd''
Citera
2020-10-08, 17:35
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Nn som tagit ut senaste dagarna frn paypal och kan sga hur lng tid det tog? (efter att transaktionsstatusen blivit ''verfring till bankkonto - Slutfrd''
Du har ju redan ftt svar.
Du har pengarna p tisdag.
Citera
2020-10-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du har ju redan ftt svar.
Du har pengarna p tisdag.

Ok. Det tar ngra sekunder att verfra pengar frn sitt bankkonto till paypal konto via trustly, synd att man inte kan gra uttag ocks via trustly d skulle det g mycket snabbare! Hoppas dom gr det mjligt i framtiden
Citera
2020-10-08, 18:34
Medlem
Wikitomtes avatar
Citat:

Ja, det tog 1 bankdag och har aldrig tagit lngre tid s lnge uttaget sker p svensk frmiddag. Har dock SEB.
Citera
2020-10-08, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wikitomte
Ja, det tog 1 bankdag och har aldrig tagit lngre tid s lnge uttaget sker p svensk frmiddag. Har dock SEB.

SEB r sjukt snabba jmfrt med andra banker, iallafall i jmfrelse med Nordea. Nordea tar alltid 1 extra dag om inte 2.
Citera
2020-10-08, 20:54
Bannlyst
Citat:

2 dagar tar det s du fr rkna med att du fr de p mndag.

Ibland tar det 1 dag.

Har tagit ut den senaste veckan standard r 2 dagar men en utbetalning fick jag p en dag.
Citera
2020-10-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrixNe
2 dagar tar det s du fr rkna med att du fr de p mndag.

Ibland tar det 1 dag.

Har tagit ut den senaste veckan standard r 2 dagar men en utbetalning fick jag p en dag.

Fick pengarna p kontot imorse s tog 1 dag.

S det med 3 dagar som tv skrev stmmer inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in