2020-10-08, 17:23
Medlem
Tog ut pengar från mitt paypal konto imorse till mitt nordea bankkonto, kl 09.27 stod det att överföringen var slutförd. Kan jag räkna med att ha penarna på kontot imorgon eller kan det dröja tills nästa vecka (pga helgen)?
Citera
2020-10-08, 17:28
Avstängd
3 bankdagar
Citera
2020-10-08, 17:32
Medlem
Nån som tagit ut senaste dagarna från paypal och kan säga hur lång tid det tog? (efter att transaktionsstatusen blivit ''Överföring till bankkonto - Slutförd''
Citera
2020-10-08, 17:35
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Nån som tagit ut senaste dagarna från paypal och kan säga hur lång tid det tog? (efter att transaktionsstatusen blivit ''Överföring till bankkonto - Slutförd''
Du har ju redan fått svar.
Du har pengarna på tisdag.
Citera
2020-10-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du har ju redan fått svar.
Du har pengarna på tisdag.

Ok. Det tar några sekunder att överföra pengar från sitt bankkonto till paypal konto via trustly, synd att man inte kan göra uttag också via trustly då skulle det gå mycket snabbare! Hoppas dom gör det möjligt i framtiden
Citera
2020-10-08, 18:34
Medlem
Wikitomtes avatar
Citat:

Ja, det tog 1 bankdag och har aldrig tagit längre tid så länge uttaget sker på svensk förmiddag. Har dock SEB.
Citera
2020-10-08, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wikitomte
Ja, det tog 1 bankdag och har aldrig tagit längre tid så länge uttaget sker på svensk förmiddag. Har dock SEB.

SEB är sjukt snabba jämfört med andra banker, iallafall i jämförelse med Nordea. Nordea tar alltid 1 extra dag om inte 2.
Citera
2020-10-08, 20:54
Bannlyst
Citat:

2 dagar tar det så du får räkna med att du får de på måndag.

Ibland tar det 1 dag.

Har tagit ut den senaste veckan standard är 2 dagar men en utbetalning fick jag på en dag.
Citera
2020-10-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrixNe
2 dagar tar det så du får räkna med att du får de på måndag.

Ibland tar det 1 dag.

Har tagit ut den senaste veckan standard är 2 dagar men en utbetalning fick jag på en dag.

Fick pengarna på kontot imorse så tog 1 dag.

Så det med 3 dagar som två skrev stämmer inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in