Citat:
Ursprungligen postat av
Paritet
Tyvärr har du fel och det kanske gör ont, men du kan lätt kolla upp när topparna för invandring har ökat och där ser du även färde drastiskt minskat.
Skillnaden med vänster och höger, förr och nu är att vänstern höll invandringen i dennivå som var möjligt för integration.
Högern öser in utan minsta tanke på integration och vilka får ta hand om skiten
Därefter har högern mage att peka finger på dem som fick ta över högerns misslyckade migrationspolitik.
Högern är mästare att gnälla på sina egna misstag när andra har fått ta över skiten efter dem
Jag har läst dina inlägg i den här tråden, och som jag uppfattar det har du traditionella vänstersympatier som kanske grundades på 60-talet. Du vill att svenska arbetare och medelklass skall börja rösta vänster igen, och du påstår att de kommer att få mindre invandring om de röstar vänster.
Det stämmer helt enkelt inte. Invandring och mångkultur är ingen vänster-höger-fråga. Det är en liberal fråga. Alla partier med liberal anstrykning vill ha mer eller mindre fri invandring och ett mångkulturellt samhälle. Vänsterpartiet är ett av de partier som driver invandring och mångkultur hårdast, tillsammans med Miljöpartiet och Centerpartiet. M och KD har svängt åtminstone i teorin, men har mycket kvar att bevisa. Socialdemokraterna är ett pragmatiskt maktparti som vänder kappan efter vinden. När vinden blåste för invandring, då var S för invandring ("mitt Europa bygger inga murar"), när vinden blåste åt andra hållet, då vände också S åt andra hållet ("vi skall lägga oss på EU miniminivå").
Det finns bara ett parti som står upp för svenska arbetare och medelklass, och det är SD.
Du gör ett bra försök att propagera för vänstern men mig lurar du inte. Och inte så många andra heller vad det verkar.