• 2
  • 3
2020-10-08, 08:19
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Frågan är hur man löser det rent logistiskt även om den idioterna i regeringen vill det så saknas det vissa praktiska saker, jobb, boende, pengar, lärare, sjukvård med mera.

Det är inte mitt problem att lösa, själv vill ha ut dessa individer i landet då de kostar pengar, skapar en sämre närmiljö och begår brott. USA har 200 år av fria svarta på deras gator, resultatet är inte något att eftersträva.

Även om viljan finns från idioterna i riksdagen så är det en praktisk omöjlighet att fortsätta som de gjort.
Det finns ett antal metoder som man trots allt aldrig behövde använda 2015. Visst, asylbedragarna sov i folkparker och ishallar och kommunerna köpte upp allt sänglinne som både Jysk och Ikea hade i lager (för skattepengar) men det visade sig räcka. Man behövde aldrig tvångsrekvirera privat egendom. Kommunerna hade råd att istället betala hutlösa överpriser till privatpersoner som hyrde ut sina kolonistugor och fritidshus. Sådana pengar finns inte längre. Och med tanke på hur vandaliserade stugorna blev så finns heller inte riktigt viljan ute i folkdjupet. Därför finns den lagliga möjligheten att staten ”vid krig eller annan större samhällsomvälvande situation” helt enkelt kan tvångsrekvirera privat egendom, permanent eller tills vidare och utan att ersättning utgår. Staten kommer att ta folks semesterboenden och använda för att husera de babbar som, när de är mätta och korrekt utbildade i marxism och svenskhat, släpps lösa i centrum för att råna och sexuellt antasta sina fodervärdar.

Detta är vad svensken vill ha och har röstat på, så låt det ske. Jag har absolut noll empati med det värdelösa konflikträdda svenska folk som har sett folkutbytet ske sedan nittiotalet men varit så rädda för att bli kallade rasister och få ett socialt stigma över sig att de valt godhetssignalering framför sina egna barns framtid. Jag har verkligen noll sympati. Jag hoppas att det kommande folkmordet blir blodigt och förödmjukande och att PK-Anna och feminist-Lena blir rejält rövknullade torrt på väg hem från kneget och att det sista de ser innan kniven släcker lyset blir en afghan i Elvisfrisyr som spottar på dem. De har själva valt detta.
Senast redigerad av Kalamity 2020-10-08 kl. 08:26.
2020-10-08, 08:52
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Ösa in flyktingar? Vi har i princip totalt stopp sedan fem år tillbaka.

Nej, vi tar in kvotflyktingar. Däremot har du rätt i att nästan inga av de hundratusentals asyl- och anhöriginvandrarna är flyktingar.
2020-10-08, 08:59
Moderator
manamanahs avatar
(FB) Socialdemokraterna viker sig 100% för MP

Tråd finns.

Mod.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto