2020-10-08, 05:39
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Jag tycker bara att han ser ut som en vanlig medelålders man på bilden, och inte särskilt sliten ut heller. Alla blir ju äldre med tiden.
2020-10-08, 05:44
Medlem
DaChiefs avatar
Eh, ditt bildförslag visar inte en åldrad senil vålnad.

Fallfärdig åldring?

Du förtalar honom.
2020-10-08, 06:32
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Tegnell
Efter all mobbning han fått utstå av AFAiterna, vänstern marxisterna så har han nog blivit urlakad och fått en tommare blick likt en sociopat.
Tittade vi på samma bild? Han ser yr ut, lite vilsen, men inte någonstans psykopatisk.
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Eh, ditt bildförslag visar inte en åldrad senil vålnad.

Fallfärdig åldring?

Du förtalar honom.
Jag håller inte med. Bilden (stillbilden där en person är mitt i en mening) visar typiska drag av senildemens, hängande mun, frågande blick, ovårdat ansiktshår. Men som sagt en stillbild.
2020-10-08, 06:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Ah den klassiska SD-looken. Spritfet mätt och övergödd. Dom ser likadana ut allihopa. Vinge, Karlsson, Jimpas pressgubbe etc. Lägg till ett rejält intag av benso på det. Nej, tacka vet jag AfS företrädare. Hälsosamma och hög energi.
2020-10-08, 06:58
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Han har gått upp i vikt senaste tiden, kan göra att man ser äldre ut.
Han har nyligen blivit singel och äter säkert inte lika bra mat.
2020-10-08, 07:34
Medlem
Det här var i det närmsta ett trollförsök av TS. Inte ens jag, som tycker Åkesson är en bonnig jävla tönt skulle kunna påstå att han ser gammal ut. Tycker i det närmsta han ser rätt pigg och fräsch ut för att vara 41.

Men det var kanske meningen med tråden, att t om få sådana som jag att för en gång (och säkerligen sista gången) komma till Åkessons försvar.
2020-10-08, 07:40
Medlem
Jon.Holmss avatar
Jag tror att Jimmie skulle se mycket yngre ut om han rakade av sig skägget och gick ner några kilo.

Är så less på dagens skägg-trend. Alla ska tydligen ha skägg nuförtiden. T.o.m. dvärgen Morgan har skaffat skägg, som gör att han ser 20 år äldre ut.

Snart skaffar väl Löfven skägg också

P.S. Se här vilken fin form Jimmie var i år 2014. Tippar att han har gått upp minst 20 kilo sedan dess. Inte bra:

https://landskrona.sd.se/wp-content/.../12/jimmie.jpg
Senast redigerad av Jon.Holms 2020-10-08 kl. 08:02.
2020-10-08, 07:54
Medlem
Den där looken på fotot har han säkert bara för att få vara lite inkognito. Tycker han ser ut som vanligt genom åren. Hans vikt har väl gått lite upp och ner, men nu verkar den vara bättre än tidigare när han var långledig. Lite gråa hår i skägget rent generellt ligger väl i rätt tid för hans ålder.
Senast redigerad av Kammadaj 2020-10-08 kl. 07:57.
2020-10-08, 07:55
Medlem
Det är hororna, spriten o pengarna som sätter sina spår, precis som en 1975 års storspelare på travet
2020-10-08, 08:03
Medlem
Det är väl som en känd supermanipulatör sa: "Skeppet har redan seglat". Vi är långt gångna i införandet av det totalitära, fascistiska samhället. 7-(kanske 8)-riksdagspartier gör analysen att programmet kommer lyckas och har valt att stå på den sida de bedömer kommer att lyckas. Det finns nya uppgifter att "mangera boskapens förväntningar" redo för våra inkompetenta yrkespolitiker. Man anar lite "stockholmssyndrom": om jag spelar med och hjälper till så kommer de vara snälla mot mig. Wallenbergarna tillhör de västliga oligarkerna som ligger bakom agendan och driver på. Jag tror att det är de.(och andra) som styr i kulisserna. Man kan analysera sig blå om hur resp parti kan definiera sig, sin politik och sitt program och slita sitt hår över hur dumma de är. Men man kommer inte förstå någonting. Allt kommer framstå som vansinnigt. Det är den västliga oligarkin (i Sverige nog främst Wallenbergarna) som styr riksdagen enligt sin agenda. Se exvis agenda21, delmålet agenda 2030 osv. Bakom dessa vänstervridna formuleringar döljer sig ett program att göra världen till ett totalitärt, fascistiskt samhälle där vi är fullständigt kontrollerade både fysiskt och psykiskt och helt utan makt och inflytande över såväl samhället som våra egna liv. Amerikanska valet blir enormt avgörande. Tänk att medel-Svensson är så ini he-vete dum att hönset stödjer denna utveckling med sin röst! Både i etern och på valdagen....
2020-10-08, 08:25
Citat:
Ursprungligen postat av CarstenLindholm
Vad har hänt honom, någon som vet? Hur gammal är han egentligen...!

41. Min egen erfarenhet är att det går snabbt utför efter 40.

Partiledare för SD kan inte vara det mest stressfria jobbet som finns också, det sätter sina spår.
2020-10-08, 08:26
Medlem
irrelevants avatar
Coronaskägg, coronafett och hämta-ungarna-på-dagis-kläder. I övrigt ser han ut som vanligt tycker jag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in