2020-10-07, 23:48
Avslutad
Jag har under en period sett Åkesson åldrats och förfalla allt snabbare.
Nu på Fria Tider fick jag en chock men insåg att han har någon sjukdom. Han ser ut som 85 år. Har han sjukdomar och problem, eller varför ser han ut som en sjuklig gammal gubbe?

https://www.friatider.se/sites/default/files/styles/large/public/dfg45fg45.jpg

Vad har hänt honom, någon som vet? Hur gammal är han egentligen...!
2020-10-08, 00:00
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarstenLindholm
Nu på Fria Tider fick jag en chock men insåg att han har någon sjukdom. Han ser ut som 85 år. Har han sjukdomar och problem, eller varför ser han ut som en sjuklig gammal gubbe?

Han har gubbhatt, glasögon och skägg. Rakar han skägget och plockar av sig "gubbutstyrseln" så ser han ut som 40 igen. Är det något fel på dig månne?
2020-10-08, 00:01
Medlem
mats_lindqvists avatar
Jag tycker att han ser ut som om han fått en uppenbarelse och blivit miljöpartist...
2020-10-08, 00:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Ge han en break! Jo han ser trött ut men vem skulle inte se det ut med tanke på allt vad han gått igenom.
2020-10-08, 00:13
Medlem
man åldras fort om man varit partiledare så länge som han. se bara hur obama såg ut när han blev president och när han slutade. eller bush tex
2020-10-08, 00:17
Medlem
Tomfrukosts avatar
Han betalar priset för sin uppoffring. Hans hälsa har givetvis tagit stryk efter alla dessa år som partiledare. Tänk dig att behöva agera dagisfröken åt ett gäng smygnazister samtidigt som du försöker upprätthålla en bra bild av partiet utåt. Du har fiender överallt. Media, kollegor och din egen fru (före detta). Han går på antidepressiva och är väl fortfarande deprimerad efter skilsmässan.
2020-10-08, 00:21
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomfrukost
Han betalar priset för sin uppoffring. Hans hälsa har givetvis tagit stryk efter alla dessa år som partiledare. Tänk dig att behöva agera dagisfröken åt ett gäng smygnazister samtidigt som du försöker upprätthålla en bra bild av partiet utåt. Du har fiender överallt. Media, kollegor och din egen fru (före detta). Han går på antidepressiva och är väl fortfarande deprimerad efter skilsmässan.

Tror nog det finns en och annan neger som är hans fiende också.

Men varför skulle hans ex vara hans fiende? Trodde de tyckte lika om det mesta?
2020-10-08, 00:23
Bannlyst
Han såg ju pigg och normal ut, karantänskägg fine.

Men din rubrik för tankarna åt gulagoffer.
2020-10-08, 00:29
Medlem
Lavettes avatar
Jimmie är en fin person rakt igenom. Tänker och gör allt han kan för oss normala svenskar. Det är guld värt!
2020-10-08, 00:36
Medlem
Sverigedemokrater i allmänhet mår inte bra. Och de är väldigt blanka i ansiktet. Jag känner inte förtroende för någon i SD.
2020-10-08, 00:43
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Jag tycker inte han ser så gammal ut. Han ser lite äldre ut nu. Men det är inte så konstigt. Han får ständigt stå och försvara sig i debatter och göra sitt bästa. Plus svara på journalisternas frågor. Medans andra partiledare bara behöver kasta skit och säga "Rasist!" Plus att han och Louise Erixon nyligen har separerat. Det är inte heller lätt. Inte ens för en privatperson.
2020-10-08, 00:53
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarstenLindholm

Man ser det man vill se. Rakar han av sig skägget så ser han ut som vanligt igen.
Med tanke på vilka idioter som sitter i Regeringen och denna ansvarslösa invandrings politik som dom har fört i vårat land så tycker jag det är konstigt att han inte har åldrats och fått grått hår.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in