Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-10-07, 22:59
Medlem
Tja! jag undrar om det finns eskort i Karlstad eller finns det nån hemsida som man kan kolla upp?
Citera
2020-10-08, 00:58
Medlem
note-its avatar
Va? Vad skriver du människa? Värmland har de mest frigjorda och party glada kvinnorna i hela Sverige. Där får du nästa betalt för sex.
Citera
2020-10-08, 07:07
Medlem
luktar gris
Citera
2020-10-28, 19:36
Medlem
Nåväl, ingen som svarat på TS fråga. Finns det några eskorter i Karlstad?
Om ja, vilka är det, lokala förmågor eller ditresta?
Citera
2020-12-05, 22:42
För fanns en tjej på Strabd. Läste om henne i en gammal tråd här för ngra är sedan
Citera
2020-12-06, 22:10
Medlem
HUR MÅNGA BLEV FÖRVARNADE DENNA GÅNGEN?.Med tanke på att polisen i Karlstad är som ett läckande reningsverk!...
Men några poliser fick lyfta sina rövar & ut och leta sexköpare i Karlstad i helgen 2020-12-04- 06....
Påtryckningarna blev för stora från, större instans kanske... Letade dom upp hororna från öst tro?, sånna som inte kan kopplas till dom själva?. Troligtvis Ja...

Undrar om det greps några kollegor eller domare, eller andra myndighetspersoner från Karlstad?. Det har ju alltid varit mycket populärt med just prostitution, inom dom styrande i Karlstad.. I år så har 3 eller är det 4 höga herrar som varit ute & köpt fitta i Karlstad, och Örebro, som är noterade av polis.. Mörkertalet är då uppenbart oroväckande stort!...
Undrar just hur mycket skinn som rullades av spanarna?, under denna operationen?..

Frågan man ställer sig hur fungerar Karlstad polisens underrättelse informat?.
Dom jobbar ju så att säga på ett litet speciellt sätt..

Länk från VF

https://www.vf.se/2020/12/06/sex-man...ks-for-sexkop/
Senast redigerad av Solstaden 2020-12-06 kl. 22:35.
Citera
2020-12-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Va? Vad skriver du människa? Värmland har de mest frigjorda och party glada kvinnorna i hela Sverige. Där får du nästa betalt för sex.

Hur får man tag på billigt ligg där då? räcker det parkera på nån 30 väg centralt och se "torskig" ut? :P

Jag var ner till danmark för ett par år sen, var inga problem alls att hitta incalls för 700kr/tim och gatuhora för 300!. Båda exotiska och unga/snygga.

I sverige verkar det helt skadat. Kollat lite på rosasidorna och där försöker de sälja filmer?? Såg 2 sexannonser med priser på 2500 för en timma med fula kvinnor som jag inte skulle vilja knulla gratis med ens.
Citera
2020-12-25, 18:39
Medlem
note-its avatar
Bra att du varnar för Rosa för den har man funderat lite på.
Citera
2020-12-27, 18:01
Medlem
Det måste finnas de som säljer i stan, men var finner man dem?
Citera
2021-04-02, 17:29
Medlem
undrar jag med
Citera
2021-10-14, 06:48
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ell-i-karlstad
Har polisen varit väl aktiv senaste året i stan? Tycker mig ha läst om tillslag flera gånger under året.
Vilket hotell handlar det om?
Citera
2021-10-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ell-i-karlstad
Har polisen varit väl aktiv senaste året i stan? Tycker mig ha läst om tillslag flera gånger under året.
Vilket hotell handlar det om?

Fråga inte hur jag vet men..

På andra sidan E18 på "Höjden" denna gång tror jag från vad jag har hört.

Polisen i Värmland har riktigt bra koll på eskorter och sexköpare, om du inte är med i klubben dvs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in