Citat:
Ursprungligen postat av
Haviro
Hej, flashback! I helgen tänkte jag och ett par polare åka ut i skogen och trippa på svampar. Jag undrar om jag tänker rätt med dosen och skulle behöva era erfarenheter.
Jag har tidigare tagit runt 100-125 ug LSD och klarat mig bra på det men har båda gångerna önskat något mer. Vid ett av tillfällena fick jag djupa tankar och visioner i mitt huvud som jag kände att jag fick ut något av men den andra gången såg jag bara mönster i molnen och allt kändes mer spännande. Jag har också tagit 20 toppisar vid ett tillfälle men det kändes alldeles för mesigt.
Mitt mål med trippen är att få uppleva de där djupa tankarna som visar mig saker om mig själv och ger mig nya perspektiv på min plats i universum samt att få naturen att se väldigt vacker ut men utan att bli helt paralyserad av tankar och inte kunna vandra genom skogen.
Tror ni att 60 toppisar hade varit en lagom dos eller borde jag ta mer/mindre?
Tacksam för svar!
60 toppisar är en ganska stark dos redan. Beror på om du sitter med en superbra setting och du känner dig redo, så kör. Personligen skulle jag ta typ 40 eller 50st högst, med så få trippar i bagaget. Du kan lätt få mer än du drömt och önskat nämligen.

Kom också i håg att doseringen inte är linjär, så 10 toppisar till är långt mer än bara 10 toppisar till.