2026-08-06, 09:15
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Jag köpte på 11 usd och stannar kvar. Volatiliteten har väl inte varit så rolig när den sjunker i pris och innehavet är lite större men det finns gott om framtida tillväxt kvar. Förhoppningsvis börjar de med utdelning om 10 år eller så och då behöver man nog aldrig sälja den.

Tämligen övertygad om att du har rätt om att det finns gott om framtida tillväxt kvar. Försöker dock hålla en strikt regim utav att köpa dippar och sälja när jag fått till en bra vinst. Kommer köpa in mig igen i nästa dipp.
Citera
2026-08-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Tämligen övertygad om att du har rätt om att det finns gott om framtida tillväxt kvar. Försöker dock hålla en strikt regim utav att köpa dippar och sälja när jag fått till en bra vinst. Kommer köpa in mig igen i nästa dipp.

Som det ser ut nu så kanske det blir en dyr dipp. Jag tar nog hem en liten vinst först när vi kommer över 200 nästa gång. Mest för att det finns så mycket annat jag vill köpa nu och har suttit på Palantir sen 2021.
Citera
2026-08-08, 08:42
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokenoken
Som det ser ut nu så kanske det blir en dyr dipp. Jag tar nog hem en liten vinst först när vi kommer över 200 nästa gång. Mest för att det finns så mycket annat jag vill köpa nu och har suttit på Palantir sen 2021.

Dyr dipp?

Finns mycket du vill köpa så därför säljer du inte?

Citera
2026-08-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Dyr dipp?

Finns mycket du vill köpa så därför säljer du inte?

Jag säljer lite på 200$
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in